آخرین اخبار

8. ارديبهشت 1402 - 16:20   |   کد مطلب: 44855
دکتر حامد صفاری از مسمومیت 6 تن در یک مراسم عروسی خبر داد و گفت: یک نفر از آنان فوت، یک نفر ب همدان اعزام شده، یک نفر به دستگه پزشکی وصل است و دو نفر دیگر با حال خوب از بیمارستان مرخص شدند.

دکتر حامد صفاری، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به مسمومیت 6 نفر در یک مراسم عروسی در این شهرستان، اظهار کرد: شب گذشته سه نفر آقا و سه نفر خانم بعداز پایان مراسم عروسی در اتاق‌های جداگانه خوابیده اند که صبح بعداز بیدارشدن حالت تهوع و سرگیجه دااشته‌اند و با اورژانس به بیمارستان متقل می شوند.

 

وی گفت:  یکی از افراد که حدود  64 سال سن داشته در زمان مراجعه اورژانس فاقد علائم حیاتی بوده و با بقیه افراد مسموم شده  به بیمارستان منتقل می‌شود، افزود: یکی دیگر از افراد که 33 سال سن داشته، به همدان اعزام شد و یکی دیگر که 55 سال سن داشته، به دستگاه وصل است.

 

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد تصریح کرد: از بانوان یکی نفر در بخش داخلی بستری و دو نفر دیگر مرخص شده اند.

 

وی با بیان اینکه هنوز دلایل مسمومیت آنان مشخص نیست و آزمایشات در دست بررسی است، افزود: البته پزشکان به مسمومیت براثر مونوکسیدکرین شک کرده اند اما از علائم برخی از آنان بی قراری، تشنج، و سرگیجه است و آزمایشات در دست بررسی است.
انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal