آخرین اخبار

25. بهمن 1401 - 17:41   |   کد مطلب: 44427
مسئول هیئت اندیشه‌ورز قرآنی اسدآباد از برگزاری دو دوره آموزش قرآن در دارالقرآن شهید وارسته خبر داد و گفت‌: این دوره‌ها شامل آموزش مقدماتی و تربیت معلم تجوید قرآن کریم است.

به گزارش آوای سیدجمال، زیبا عزیزی، مسئول هیئت اندیشه‌ورز قرآنی اسدآباد  اظهار کرد: به همت هیئت اندیشه‌ورز قرآنی و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد دو دوره آموزش قرآن کریم شامل آموزش مقدماتی و تربیت معلم تجوید قرآن کریم در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی هدف‌ از برگزاری این‌کلاس‌ها را ارتقای سطح مربیان و عموم علاقه‌مندان به قرآن کریم بیان کرد و افزود: این کلاس‌ها شامل روخوانی و روان‌خوانی، آموزش آکسان‌ها و نبر، دوره صوت و لحن و تجوید قرآن کریم از مقدماتی تا تخصصی ویژه مربیان قرآن و کلاس سلفژ و صداهای تنظیم، آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم است.

عزیزی بیان کرد: دوره تجوید و صوت و لحن ویژه مربیان‌ است و سایر کلاس‌ها ویژه مربیان و عموم مردم است. این دوره در دارالقرآن شهید وارسته برگزار می‌شود و حضور برای مربیان این مرکز الزامی و برای عموم آزاد است.

مسئول هیئت اندیشه‌ورز اسدآباد گفت: علاقه‌مندان تا هشتم اسفندماه سال جاری فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام خود با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اقدام کنند و یا برای کسب اطلا‌عات بیشتر با شماره‌های ۰۹۳۳۹۷۲۴۱۷۱ و ۰۹۹۰۸۱۷۲۹۰۹ ‌ تماس بگیرند./ ایکنا
انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal