آخرین اخبار

17. بهمن 1402 - 13:10   |   کد مطلب: 47252
این کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه عدم شرکت در انتخابات خواسته دشمن دین است، گفت: این شدنی نیست که زیر علم یزید بروید و حسین(ع) حسین(ع) کنید، واقعه سیاسی انتخابات مهم است و جامعه حسینی باید در آن مشارکت داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، میرزایی در نشست بصیرتی که به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مسجد امام موسی کاظم(ع) شهر اسدآباد به همت بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد، با تأکید بر رعایت حجاب و عفاف، گفت: حجاب برای بانوان نقش مهم، اساسی  و همانند دژی است که از عفت آنان صیانت می‌کند.

 

وی حجاب را یک پرچم خواند و افزود: تمام تلاش دشمن این است که در حوزه حجاب زنان و بانوان ما را دچار تزلزل کنند، غربی‌ها به این نتیجه رسیدند که اگر می‌خواهید ایران را فتح کنید، دو گروه مورد هدف‌تان باشند یکی جوانان و یکی بانوان، بنابراین باید پرچم فاطمی را بالا ببرید و با حجاب کامل به دشمن پیام دهید که مغلوب آنان نمی‌شوید.

 

این کارشناس مسائل سیاسی بر احترام گذاشتن زنان بر همسران خود تأکید کرد و افزود: احترام به همسر یک نوع جهاد است که زنان ما با احترام به همسران‌شان هر لحظه زندگی‎شان در حال جهاد کردن هستند.

 

وی بر تربیت درست فرزندان تأکید کرد و افزود: کودکان عروسک‌های ما نیستند که تنهایی ما را پر کنند بلکه شما بانوان و زنان در حال تربیت نسل آینده هستید و باید بیشتر دقت کنید.

 

میرزایی با تأکید بر فرزندآوری بیشتر از 3 فرزند، گفت: داشتن فرزند کم خیانت است چرا که موجب کاهش نسل می‌شود.
این کارشناس سیاسی با اشاره به نقش فرزندان در سنین مختلف، از مادران خواست که کودکان خود را برای حضور در فضاهای اجتماعی درست تربیت کنند.

 

وی با اشاره تربیت شهیدانی چون همدانی و سلیمانی، گفت: در کنار هر مرد موفق یک زن موفق است که یا نقش مادری و یا نقش همسری را دارد، بنابراین فرد کنشگر اجتماعی موفق درست تربیت شده است.

 

 این کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: مادران باید فرزندان کنشگر فعال و اجتماعی را تربیت کنند که در جامعه اثرگذار باشند.

 

وی به ارتقاء نقش زنان و بانوان در جامعه اسلامی اشاره کرد و خطاب به آنان گفت: امروز با عمل به وصیت امام(ره) و شهدا باید رهرو راه آنان باشید، اگر امروز نیاز به حضور در راهپیمایی و انتخابات هست، مشارکت کنید، اگر دشمن به دنبال ترویج بی‌حجابی است، با حجاب‌تان مقابل این توطئه بایستید.

 

میرزایی بر مشارکت بانوان در انتخابات تأکید کرد و گفت: باید به دشمن ثابت کنیم که مقابل آنان ایستاده و از آرمان شهدا دفاع می‌کنیم و از مسیر طی کرده پشیمان نیستیم.

 

وی اذعان کرد: زنان کارگردانان و مردان بازیگران این جامعه هستند و با انگشت اشارات کارگردان است که بازیگران در این اجتماع بازی می‌کنند.

 

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: درست است که در انتخابات در حال انتخاب یک نماینده هستیم، اما این حضور نشان از توجه ما به فرمان امام است و به خاطر امام زمان(ع) رأی می‌دهیم و اگر کشور شیعی ایران تضعیف شود، گفتمان امام زمانی تضعیف خواهد شد.

 

وی تأکید کرد: کسی که برای امام حسین(ع) دلش می‌سوزد اشک می‌ریزد و سینه می‌زند، نمی‌تواند زیر بلیط و پرچم یزیدیان برود و یا حسین(ع) بگوید، بنابراین امروز عدم شرکت در انتخابات خواسته دشمن دین است و این امر عین آن است که زیر علم یزید برود و حسین(ع) حسین(ع) کند، این شدنی نیست.

 

وی به وظایف نمایندگان در مجلس اشاره کرد و گفت: واقعه سیاسی انتخابات مهم است و اگر دنبال دولت خوب هم هستیم باید نمایندگان خوب در مجلس انتخاب کنیم چرا که یکی از وظایف آنان نظارت بر دولت است.
این کارشناس سیاسی از بانوان خواست با حضور حداکثری خود در انتخابات هم قدرت را دشمن نمایش دهند و هم با انتخاب درست خود نماینده‌ای خوب را به مجلس بفرستند.
اتنهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal