آخرین اخبار

1. اسفند 1401 - 21:01   |   کد مطلب: 44482
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از معاونین وزارت نیرو در رسیدگی به موضوع قطعی آب شهرستان اسدآباد ، تاکید کرد :درخواست ما این است که وزیر نیرو شخصاً به موضوع قطعی آب در این شهرستان رسیدگی کند.

به گزارش آوای سیدجمال، خانه ملت نوشت: کیومرث سرمدی در نشست علنی امروز (دوشنبه اول اسفندماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری خطاب به وزیر نیرو در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: آقای محرابیان شهر اسدآباد در فصل زمستان ۷ ساعت قطعی آب دارد.

وی با اشاره به دستور وزیر نیرو در سال گذشته درباره بازدید از مشکلات شهرستان فوق الذکر از سوی معاون این وزارتخانه تاکید کرد: بر اساس بازدید صورت گرفته اقدامی رخ نداده و مشکلات به قوت خود باقی است.

این نماینده مجلس تاکید کرد :متاسفانه معاونین وزیر نیرو دستور وزیر را عملیاتی نمی‌کنند و این جای تاسف دارد لذا از وزیر نیرو انتظار داریم حداقل برای دستور خود هم که شده، این بحث را پیگیری کنند.

سرمدی با اشاره به وضعیت معلمان بسته های حمایتی گفت: این قشر چندین ماه است که حقوق دریافت نکردند و قراردادشان نامشخص بوده و به نوعی زندگیشان روی هواست. لذا از وزیر آموزش و پرورش درخواست داریم به این موضوع رسیدگی کنند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal