آخرین اخبار

31. ارديبهشت 1402 - 9:28   |   کد مطلب: 45052
خدیجه عطائی با اشاره به شکست تیم تربت حیدریه مقابل تیم دانشگاه آزاد اسدآّباد در سومین مرحله کشوری رویداد کرسی آزاددیشی با موضوع «پوشش امری شخصی است و دولت نمی تواند در آن دخالت کند»، گفت: تیم واحد اسدآباد با رأی داوران به عنوان تیم برنده معرفی، و به مرحله بعد راه یافت.

خدیجه عطائی، مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد در گفت‌وگو با خبرگار آوای سیدجمال، از با اشاره به برگزاری مرحله کشوری سومین رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی اظهار کرد: دانشجویان این دانشگاه در مسابقات کرسی‌های آزاداندیشی مرحله کشوری در محور فرهنگی تیم تربت حیدریه را شکست دادند.

وی گفت: این مسابقات کرسی آزادندیشی در 30 اردیبهشت بین تیمهای شهید قهاری و تربت حیدریه با موضوع «پوشش امری شخصی است و دولت نمی تواند در آن دخالت کند» برگزار شد.

 

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد افزود: در این مسابقات  تیم شهید قهاری متشکل از آقایایان محمد علی بختیاری بهار سرپرست تیم و بسطامی ، محمد امین مرادی و خانم فاطمه زیوری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد بودند که در موضع منتقد در مقابل تیم «تبیین» از تربت حیدریه به عنوان تیم موافق قرار گرفت و پس از بحث و تبادل نظر در نهایت تیم واحد اسدآباد با رأی داوران به عنوان تیم برنده معرفی، و به مرحله بعد راه یافت.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal