آخرین اخبار

20. خرداد 1402 - 19:30   |   کد مطلب: 45229
نماینده مجلس و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در نشستی با تأکید بر گره‌گشایی مشکلات ملکی واحد اسدآباد، اهداف خلّاقانه برای ورود به دانشکده‌های مهارتی را تشریح کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، کیومرث سرمدی واله در نشستی مشترک با محمدعظیم خدایاری سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان خطاب به وی اظهار کرد: امیدواریم با شناختی که از مسائل دارید، شاهد رشد و شکوفایی دانشگاه آزاد در استان همدان باشیم.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدای راه‌اندازی در شهرستان اسدآباد فاقد ساختمان و ملک بوده و این موضوع مشکلاتی را برای این دانشگاه به وجود آورده است، اضافه کرد: با تمام توان و ظرفیت پیگیر احقاق حق و گره‌گشایی از مشکلات زمین دانشگاه آزاد از سازمان راه و شهرسازی هستیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: نگاه مسئولان شهری نگاه حمایتی از دانشگاه به‌عنوان یک قطب فرهنگی و آموزشی در شهرستان اسدآباد است، امیدوارم با هم‌افزایی بتوان مشکلات پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی اسدآباد را رفع کرد.

سرمدی واله متذکر شد: دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه شهر نقش بی‌بدیلی دارد و بسیاری از مدیران نظام امروز دانش‌آموخته این دانشگاه هستند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان هم در این نشست با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز راه‌اندازی تاکنون فراز و نشیب‌های را طی کرده است، ادامه داد: سند تحول و تعالی دانشگاه نقشه راه مناسبی را برای فعالیت‌های واحد دانشگاهی در نقاط مختلف کشور ترسیم کرده است.

خدایاری یادآور شد: امیدواریم با همدلی و هم‌افزایی در شهرستان اسدآباد بتوانیم معضلات پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی این شهر را رفع کنیم و این مهم، بستگی به اراده مسئولان شهری و مردم این دیار دارد.

وی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر آموزش، پژوهش و تربیت نیروی متخصص و متفکر برای جامعه، نقش کلیدی در شهر‌ها و توسعه آن ایفا می‌کند، از این‌رو دانشگاه‌ها به‌طور مستقیم و غیرمستقیم بر توسعه شهر تأثیر خواهند گذاشت.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان مطرح کرد: این دانشگاه با هدف فعالیت‌های نوآورانه و خلّاقانه با ورود به دانشکده مهارت و کارآفرینی شرایطی را به وجود آورده تا دانش به‌صورت کاربردی و درآمدزا بتواند به نیازهای افراد جامعه و خانواده‌ها پاسخ دهد.

آنا

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal