آخرین اخبار

16. آبان 1398 - 10:10   |   کد مطلب: 33944
دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد جوابیه ای را در خصوص خبر " شهری که به مانند یتیم می ماند" صادر کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، در پی انتشار یادداشتی با عنوان " شهری که به مانند یتیم می ماند" روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد واکنشی را به این یادداشت داشت.

 

در این جوابیه آمده است که :

 

"صدور حکم سرپرستی و ریاست در دانشگاه آزاد اسلامی ساز و کار مشخصی داشته و دارد،به این صورت که اولین حکم،حکم سرپرستی موقت سه ماهه میباشد که توسط هیات امنای استانی ابلاغ میشه و پس از پیشنهاد به رئیس عالی دانشگاه،حکم یکساله سرپرستی توسط ایشان صادر میشود. ظرف مدت این یکسال به شرط تشکیل جلسه هیأت امنا ،حکم سرپرستی تبدیل به حکم ریاست میشود.در ضمن سرپرست دانشگاه تمامی اختیارات رئیس دانشگاه را دارد.

آقای دکتر مهدی عسگری کیا در مورخه پنجم خرداد 98 با تائید هیات امنای استان همدان به عنوان سرپرست موقت سه ماهه ی واحد اسدآباد منصوب و شروع به کار نمودند.در تاریخ 17  شهریور 98 طی حکمی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد منصوب گردید.

رؤسای سابق دانشگاه نیز از این قاعده مستثنی نیستند."

 

لازم به توضیح است که اگر چه این جوابیه بنا به قانون مطبوعات منتشر می شود اما اصل خبر به نقل از خبرگزاری دانشجو بوده است و به نظر می رسد این قاعده درستی نباشد، مثلا در موضوع مسئولیت آقای دکتر قایمی در دانشگاه آزاد استان این رویه را شاهد نبودیم.

 

و دیگر اینکه موضوعی که هنوز بدون پاسخ مانده است، تعداد زیاد سرپرستها در شهر اسدآباد است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal