آخرین اخبار

1. خرداد 1402 - 9:23   |   کد مطلب: 45063
هادی نامور آموزش و کاشت ناخن در آرایشگاهها را تخلف است و در صورت مشاهده و رسیدن گزارش واحد صنفی پلمپ خواهد شد، گفت: این خدمات هم از لحاظ شرعی و هم از لحاظ قوانین پزشکی و نیز نظام صنفی مغایرت داشته و هرگونه فعالیت در این رابطه تخلف محسوب می‌شود.

هادی نامور، مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به  نجام خدمات غیرقانونی آموزش و کاشت ناخن توسط واحدهای صنفی آرایشگاه زنانه در شهرستان، اظهار کرد: نباید واحدهای صنفی آرایشگاه زنانه خارج از چارچوب قوانین تعریف شده فعالیت کنند.

 

وی آموزش و کاشت ناخن در آرایشگاهها را تخلف خواند و گفت: این خدمات هم از لحاظ شرعی و هم از لحاظ قوانین پزشکی و نیز نظام صنفی مغایرت داشته و هرگونه فعالیت در این رابطه تخلف محسوب می شود.

 

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان اسدآباد با بیان اینکه تذکرات و اخطارهای قبلی و دستورالعمل‌ها به آرایشگاه‌های زنانه برای عدم ارائه خدماتی ز قبیل آموزش و کاشت ناخن داده شده، افزود: افرادی که پنهانی و به صورت سیار اقدام به آموزش در سطح آرایشگاه‌های زنانه اقدام کنند، تخلف کرده و به عنوان متخلف طبق هماهنگی‌های انجام شده به مراجع  قضایی معرفی خواهند شد.

 

نامور با تأکید براینکه درصورت مشاهده اقدام متصدیان واحدهای صنفی به کاشت ناخن طبق قوانین موجود برخورد و پلمپ واحد صنفی انجام و برای اعمال قانون به  تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد، افزود: بازرسان ما به صورت نامحسوس واحد های آرایشگاه های زنانه را کاملٱ رصد و گزارشات لازم را به این اداره ارجاع میکنند.

 

وی راه ارتباطی مردم با بازرسی و نظارت را شماره تماس 33126554 و سامانه پیامکی 1000127 اعلام کرد و از واحدهای صنفی آرایشگری خواست تابع مقررات نظام صنفی و تعزیرات حکومتی باشند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal