آخرین اخبار

7. خرداد 1402 - 8:07   |   کد مطلب: 45116
عصر امروز مردم شهر پالیز اسدآباد در مسجد صاحب‌الزمان(عج) محله مزرعه‌بید این شهر میزبان خدام و پرچم حرم امام رئوف خواهند بود و بو و عطر پرچم در این نقطه اسدآباد هم می‌پیچد.

به گزارش آوای سیدجمال، در آستانه میلاد آشنای غریب، عصمت هشتم، شاه خراسان، غریب الغربا، شمس الشموس، ضامن آهو، مولای شیعیان حضرت امام رضا(ع) قرار است بوی سیب و بوی حبیب حسین(ع) با ورود کاروانی حامل پرچم متبرک و خدام او در  سطح شهرستان اسدآباد بپیچد و دل‌ها رضایی شود.

 

باز هم امسال مردم شهر پالیز اسدآباد که دل‌شان در گرو امام هشتم(ع) است و هنوز حرمش را به آغوش بکشیدند، قرار است امروز با ورود پرچم متبرک او کمی به جانشان روح ببخشند و کوله باری از دردهایشان را  بر زمین بگذارند و با بوی پرچم رضوی و سلامی به خدام او نفسی تازه کنند.

 

کاروان زیر سایه خورشید حامل پرچم متبرک حرم رضوی و خدام این امام همام است و در ساعت 19:30 به مسجد صاحب‌الزمان(عج) محله مزرعه بید شهر پالیز می‌رسد و مردم به استقبال از آنان می‌روند.

 

این اتفاق خوشایند در دهه کرامت و در آستانه میلاد امام رئوف حضرت رضا(ع) و به همت مرکز نیکوکاری امام رضا(ع)، هیئت ابوالفضل(ع)، پایگاه مقاومت بسیج شهید مدنی شهر پالیز انجام می‌شود.

 

این کاروان رضوی امروز در چند برنامه متنوع مذهبی فرهنگی با استقبال مردم شهر اسدآباد هم در ورودی پارک شهید مدنی در جوار شهدای گمنام قرار می‌گیرند و بعداز طی مسیری در مدرسه مهدیه، پارک شهید رجایی شهر اسدآباد، بیمارستان حضرت قائم(ع) و عیادت از بیماران میهمان اسدآبادی‌ها خواهد بود.

 

میلاد سلاله پاک رسول خدا(ص) امام هشتم شیعیان، حضرت علی بن موسی الرضا(ع)  11 ذی‌القعده  سال ۱۴۸ هـ. ق در مدینه منوره متولد شده است که به تاریخ 1402 مصادف با 10 خرداماه است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal