آخرین اخبار

12. خرداد 1402 - 16:55   |   کد مطلب: 45172
امام جمعه همدان با بیان اینکه جلوی تمام نااهلان با قدرت می‌ایستیم، اعلام کرد: شاید ما در مراقبت از انقلاب کوتاهی کرده باشیم پس باید به دنبال منفعت انقلاب اسلامی باشیم و تمام نااهلان بدانند مردم با رهبر معظم انقلاب این مسیر بدون بن‌بست را ادامه می‌دهند.

به گزارش آوای سیدجمال، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی جمعه ۱۲ خرداد در خطبه‌های سیاسی، عبادی نمازجمعه همدان، ضمن گرامیداشت ایام شهادت امام راحل و شهدای ۱۵ خرداد، با بیان اینکه تمام تلاش امام خمینی(ره) حفظ نظام اسلامی در کشور بود، اظهار کرد: امام(ره) مردم را به جنگ علیه باطل و دشمنان اسلام دعوت کرد و مردم برای همین جریان مبارزه با سرمایه‌گذاری، استثمار و سیستم ضداسلامی وارد شدند.

نماینده ولی فقیه در همدان افزود: امام راحل بارها در نکاتی به محرومان و مستمندان جامعه اشاره داشتند که مخالف ثروتمند شدن بی‌اندازه یک‌سری افراد مرفه و بی‌درد و خطرناک جامعه هستند. نگرانی ایشان این بود که انقلاب به دست نااهلان نیفتد و نقش مردم را برای مبارزه با این افراد بسیار مؤثر می‌دانستند.

وی ادامه داد: مستکبر داخلی کسی است که انحصارطلبی و رانت‌خواری می‌کند و لازم است مردم و همچنین مسئولان از انقلاب مراقبت کنند و مراقب نفوذی‌ها و افراد نااهلی که مردم را از ادارات ناامید می‌کنند، باشند.

شعبانی‌موثقی با بیان اینکه جلوی تمام نااهلان با قدرت می‌ایستیم، اضافه کرد: شاید ما در این راه و مراقبت از انقلاب کوتاهی کرده باشیم پس باید به دنبال منفعت انقلاب اسلامی باشیم و تمام نااهلان بدانند مردم با رهبر معظم انقلاب این مسیر بدون بن‌بست را ادامه می‌دهند.

وی بیان کرد: دیپلماسی فعال دولت مورد تمجید رهبر انقلاب بوده و اثرات مثبت اقتصادی خود را در جامعه نشان داده است به طوریکه ریاست حوزه علمیه با نامه‌ای به رئیس جمهور نشان داد برنامه‌های جدی برای حوزه مسکن وجود دارد.

امام جمعه همدان در پایان خاطرنشان کرد: در سند چشم‌انداز نهضت ملی مسکن همدان هم برنامه‌های بسیار خوبی تدوین شده است و امیدواریم این مشکل در همدان نیز حل شود.

به گزارش ایسنا، نماینده ولی‌فقیه در استان با همراهی وزیر علوم و استاندار پیش از نمازجمعه هدایایی در راستای تجلیل از فعالان جوانی جمعیت و خانواده به والدین چهار قلوهای همدانی اهدا کردند.

استاندار هم یک قطعه زمین در یکی از شهرهای اطراف همدان که محل زندگی چهار قلوهاست به این خانواده اهداء کرد.

ایسنا

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal