آخرین اخبار

18. مرداد 1402 - 0:59   |   کد مطلب: 45770
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: بالاترین معجزه پیامبر از جنس قلم بود و رساترین صداها از قلم شنیده می شود.

به گزارش آوای سیدجمال، آیت الله شعبانی موثق ضمن تبریک روز خبرنگار در جمع اصحاب رسانه با تاکید بر تاثیر قلم گفت: رسانه در روزگار امامان(ع) کاری کرد که انسانی که هزار رکعت نماز می خواند را بی نماز معرفی کند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه جریانی که کربلا را حفظ کرد رسانه بود، گفت: هدف قالب رسانه ها از ابتدا مطالبه گری بوده است و بیانی که پیامبر در مورد مسئول داشت همان بیانی بود که با همان قدرت صاحب قلم را تهدید کرده است.

وی با استناد به احادیث ائمه (ع) گفت: هرکسی در جامعه ای مسئول شود در قیامت او را قل و زنجیر می کنند و اگر به عدالت رفتار کند آزاد می شود.

وی با اشاره به احادیث پیامبر (ص) که فرمود صاحب قلم کسی که صدای قلم او تاثیر گذار است، افزود: بالاترین معجزه پیامبر از جنس قلم بود و رساترین صداها از قلم شنیده می شود.

شعبانی ادامه داد: اگر قلم در مسیر تعالی جامعه جاری شد، باعث می شود ادب در جامعه جاری شود که متاسفانه امروز ادب کمرنگ شده است.

وی با اشاره به قدرت قلم افزود: گاهی قلم سبب می شود رشد و تکامل جامعه عقب بیفتد و اگر قلم متعهد به حقیقت و راه نجات باشد و حرکت آن مبتنی برحق بود قابل دفاع می شود.

امام جمعه همدان به انتخابات امسال اشاره کرد و گفت: در کشور اختلافات سیاسی وجود دارد، اما منافع مردم با  منافع ملی به هم گره خورده است، بنابراین انتخابات به تحقق اهداف ملی کمک می کند./همدان پرس

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal