آخرین اخبار

21. خرداد 1402 - 18:06   |   کد مطلب: 45236
بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد با احداث در ایستگاه سکوی تخلیه گندم شرکت تعاویی روستایی طویلان‌سفلی کشاورزان 14 روستای منطقه کلیایی با مشکلاتی در زمان تحوی ندم و حل و نقل مواجه نخواهند بود و در هزینه و وقت هم صرفه‌جویی خواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال، محمود فیروزبخت اظهار کرد: در راستای خدمات‌رسانی بیشتر به کشاورزان ۱۴ روستای منطقه کلیایی بخش پیرسلمان شهرستان اسدآباد و برای سهولت در جمع‌آوری گندم ایستگاه سکوی تخلیه گندم در منطقه روستایی طویلان‌سفلی احداث شد.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه تخلیه گندم در منطقه روستایی طویلان‌سفلی با پیگیری و تلاش اداره تعاون انجام شده، گفت: برای احداث این ایستگاه سکوی تخلیه گندم اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان از محل اعتبارات شرکت تعاونی هزینه صرف شده است.

 وی با بیان اینکه انبار شرکت تعاونی طویلان سفلی با ظرفیت هزار تن به عنوان اولین و تنها شرکت تعاونی شهرستان است، افزود: با این اقدام کشاورزان این 14 منطقه روستایی در هزینه‌ها، وقت صرفه‌جویی و در تحویل گندم، حمل و نقل آسان سرعت عمل خواهند داشت و مشکلاتی که در سنوات گذشته با آن روبه رو بودند را دیگر نخواهد داشت.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal