آخرین اخبار

1. آذر 1402 - 7:40   |   کد مطلب: 46686
بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد خبر داد:
حرکت قطار نهضت آسفالت‌ریزی از معابر روستای بیتروان
بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد بااشاره به اتمام عملیات زیرسازی، تسطیح و آسفالت‌ریزی معابر روستای بیتروان به متراژ دو هزار و ۹۰۰ مترمربع با ۳۵۰ تن آسفالت، گفت: با اجرای این عملیات جمعیتی بالغ بر ۳۵۰ نفر از نعمت آسفالت در این روستا برخوردار شدند.

محمود فیروزبخت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» بااشاره به روند عملیات بهسازی، تسطیح و آسفالت‌ریزی معابر در روستاهای بخش پیرسلمان شهرستان اسدآباد، گفت: پس از پیگیری‌های مستمر به همت مدیر و معاون فنی اجرایی بنیاد مسکن اسدآباد عملیات زیرسازی، تسطیح و آسفالت‌ریزی معابر روستای بیتروان به متراژ دو هزار و ۹۰۰ مترمربع با ۳۵۰ تن آسفالت انجام و به اتمام رسید.

وی افزود: در راستای تسریع در خدمات‌رسانی عملیات زیرسازی، تسطیح و آسفالت‌ریزی معابراین روستا از محل اعتبارات دولتی در اختیار شهرستان انجام شده است.

بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد تصریح کرد: با انجام این عملیات زیرسازی، تسطیح و آسفالت‌ریزی معابر روستای بیتروان، جمعیتی بالغ بر ۳۵۰ نفر از نعمت آسفالت در این روستا برخوردار شدند.

وی خاطرنشان کرد: در یک اقدام بی‌نظیر در راستای نهضت بهسازی و آسفالت‌ریزی معابر در روستاهای بخش پیرسلمان طی دو سال گذشته قطار نهضت آسفالت در ۲۱ ایستگاه روستاهای بخش پیرسلمان توقف و در سال ۱۴۰۳ از محل اعتبارات دولتی با نظر مساعد مسئولان شهرستان تعداد ۱۰ روستای بخش پیرسلمان به منظور انجام عملیات بهسازی شامل جدولگذاری، زیرسازی، تسطیح و آسفالت‌ریزی معابر در دستورکار دستگاه‌های اجرایی متولی قرار دارد.

فیروزبخت یادآور شد: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۹روستا و در سال۱۴۰۲ تعداد ۱۲ روستای بخش پیرسلمان از نعمت آسفالت بهره‌مند شده‌اند.
اسدآباد یکی از شهرستان‌های استان همدان دارای دو بخش مرکزی و پیرسلمان و دارای سه شهر پالیز، اسدآباد و آجین است که نهضت آسفالت‌ریزی در روستاهای آن در سال‌های اخیر قوت گرفته است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal