آخرین اخبار

23. خرداد 1402 - 15:28   |   کد مطلب: 45254
اردوی جهاد آموزشی، فرهنگی، عمرانی در قالب سه گروه جهادی به همت کانون بسیج فرهنگیان اسدآباد در ۲۰ مدرسه این شهرستان همزمان با فصل تابستان برگزار می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، کانون بسیج فرهنگیان اسدآباد در راستای محرومیت‌زادیی از منطقه محروم و کم‌برخودار اردوهای جهادی را در سطح مدارس شهر و روستا برگزار می‌کند.

مدارس طرح اردوهای جهادی در سطح شهر اسدآباد متشکل از مدارس آزادگان، نبوت، شهید علیپور، مرحوم بداغی، مرحوم فیروزی، بانو رضایی، شهید میرازیی، شهید قادری و شهید موسوی خواهد بود.

همچنین مدارس سطح روستاها شامل مرحوم بلندی جنت‌آباد، شهید اسفندیاری احمدآباد، شهید طاهری چنارسفلی، فطرت وندرآباد، مهدیه سیراوند، شهید حیدری قاسم‌آباد، ابن‌سینا طویلان‌سفلی، شهدای یوسف‌آباد، شهدای چارق‌، امام باقر(ع)، حسام و شهر آجین در ابتدایی پایه اول تا ششم است.

گام بعدی این اردوهای جهادی در عرصه علمی، آموزش و تقویت درسی در رشته‌های عربی، زبان، ریاضی، فیزیک، شیمی در مقاطع متوسط است که از ۱۵ تیرماه کلاس‌ها به‌صورت جهادی از سوی جهادگران فرهنگی برگزار خواهد شد.

ساخت آبخوری برای دانش‌آموزان مدرسه شهید صفری طویلان سفلی توسط این گروه جهادی یکی از کارهای شاخص است که با کمک مالی اعضای شورا روستا انجام شده است، خیرین و علاقه‌مندان که تمایل به بازسازی و احداث عمرانی در سطح مدارس شهرستان را دارند جهت اطلاع بیشتر به کانون بسیج فرهنگیان در آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد مراجعه کنند.

ایکنا

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal