آخرین اخبار

27. خرداد 1402 - 8:48   |   کد مطلب: 45288
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی:
کارخانجات صنعتی صبانور در اسدآباد ۱۵۰ میلیارد مالیات واریز کرد
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانجات صبانور مستقر در اسدآباد با واریز ۱۵۰ میلیارد تومان از مالیات بر ارزش افزوده سهم مالیاتی استان همدان را داشت.

به گزارش آوای سیدجمال، کیومرث سرمدی‌واله از واریز ۱۵۰ میلیارد سهم مالیاتی استان همدان توسط کارخانجات صنعتی صبانور خبر داد و اظهار کرد: مالیات کارخانجات صبانور مستقر در اسدآباد از سال‌ها پیش به حساب استان کردستان واریز می‌شد در حالی که باید این امر در استن همدان انجام شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده ۱۵۰ میلیارد تومان از سهم مالیاتی و طلب سه سال گذشته از کارخانجات صبانور مستقر در اسدآباد به حساب سازمان مالیاتی استان واریز شد و این یک قدام بی نظیر بود.

 

وی ادامه داد: پرونده مالیاتی این کارخانجات صبانور به همدان آمد و این میزان مالیات واریز شده براساس شاخص جمعیتی توزیع می‌شود.

 

سرمدی در ادامه با اشاره به آغاز فعالیت کارخانه فرومنگنز اسدآباد در سال گذشته بیان کرد: این کارخانه صنعتی بزرگ استان همدان در حال حاضر برای بیش از ۵۰۰ نفر از جوانان منطقه اشتغال به همراه داشته است‌.

 

شرکت صبانور در اسدآباد چند کارخانه به راه انداخته است که یکی از آن‌ها کنسانتره تولید آهن ست و در منطقه چهاردولی واقع شده است.

 

یادآور می شود اسدآباد تعدادی کارخانه کوچک و بزرگ در سطح شهرستان دارد که در صورتی که مالیات ارزش افزوده آن به اسدآباد سرازیر می‌شد، بسیاری از مشکلات در حوزه‌های مختلف عمرانی قابل حل بود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal