آخرین اخبار

12. تير 1402 - 9:16   |   کد مطلب: 45436
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد از برگزاری مراسم عقد اخوت بین فعالان فرهنگی و سیاسی در آستانه انتخابات مجلس در بعد از ظهر روز جمعه همزمان با روز عید غدیر خبر داد و گفت: در این روز کاروان خودرویی هم با حرکت از مسیر دفتر امام جمعه تا میدان غدیر به سمت امامزاده سیدان، صحنه غدیر را به تصویر خواهد کشید.

ولی‌الله مصباحی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال،  با اشاره به قرار گرفتن در آستانه عید سعید غدیر ، گفت: این عید با عنوان عید بزرگ ولایت است و میطلبد که همه ما خود را جز متمسکین  واقعی به ولایت آن امام همام قرار دهیم.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد با ارائه گزارشی از برنامه‌های شنعد غدیر، تصریح کرد: با هماهنگی و هم‌اندیشی با امام جمعه محترم و شورای هئیت‌های مذهبی، هیئت‌های شاخص و شبکه تبلیغ ستاد غدیر شهرستان تشکیل و برنامه‌های متنوعی در این ایام برنامه ریزی شده است.

 

وی از جشن غدیر در عصر شب غدیر امامزاده احمد سیدان خبر داد و گفت: در این جشن که با مسئولیت ستاد نهضت خواهران و حوزه علمیه الراضیه است، خطبه خوانی غدیر انجام می‌شود.

 

مصباحی از اطعام غدیرانه و برپایی ایستگاه صلواتی در روز غدیر خبر داد و گفت: مراسم جشن غدیر همراه با اطعام توسط هیئت عاشقان ابوالفضل و با همکاری هیات امنای محترم مسجد علی ابیطالب(ع)  انجام می‌شود.

وی از برگزاری مراسم جشن محوری در شب غدیر خبر داد و گفت: این جشن توسط هیئت حیدریون در مجتمع خلیج فارس راس ساعت ۲۱ با برپایی ایستگاه صلواتی و سخنرانی و مولودی خوانی اجرا خواهد شد.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: هیئت امنای مساجد و مسئولان هیئات مذهبی در روستاها و محلات شهرستان با برپایی مراسم‌های جشن و شادی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی ارادت خود را به مولای خود حضرت امیرالمومنین(ع) نشان می‌دهند.

 

وی با اشاره به همزمانی روز عید غدیر با نماز  وحدت‌آفرین جمعه، گفت: در این روز غدیر اتاق اصناف ایستگاه صلواتی برپا خواهد کرد.

 

مصباحی از برگزاری مراسم عقد اخوت بین فعالان فرهنگی و سیاسی در آستانه انتخابات مجلس در بعد از ظهر روز جمعه همزمان با روز عید غدیر خبر داد و افزود: این امر با مدیریت شورای هیئات مذهبی شهرستان و با حضور امام جمعه با صرف ناهار خواهد بود.

 

وی از برپایی کاروان خودرویی در صبح روز عید غدیر خبر داد و گفت: این کاروان که نمادی از صحنه  غدیر خواهد بود، از مقابل دفتر امام جمعه به سمت میدان غدیر و در ادامه به سمت امام زاده احمد سیدان حرکت خواهند کرد.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد ادامه داد: در مسیر کاروان غدیر ایستگاه توزیع شربت و شیرینی مقابل شهرداری و امامزاده احمد سیدان پذیرای این کاروان خواهند بود و در همان مکان مقدس مراسم جشن، سخنرانی و نورافشانی، اقامه جماعت با همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برگزار می‌شود.   
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal