آخرین اخبار

13. مرداد 1402 - 13:04   |   کد مطلب: 45728
امام جمعه اسدآباد انتخابات را فرصتی برای ارتقا جامعه و بهتر شناختن سرمایه‌های انسانی و راه‌یابی به مجلس دانست و گفت: نیروهای توانمند که دارای شرایط و لیاقت نمایندگی مجلس را دارند، برای ثبت‌نام در انتخابات تشویق کنید.

به گزارش آوای سیدجمال، 

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ۱۳ مرداد شهر اسدآباد با تأکید بر رعایت تقوالی الهی، گفت: امسال شیاطین در فضای مجازی بیشتر از گذشته تلاش کردند که مجالس حسینی کم‌رونق باشد و حتی در برخی نقاط هم دنبال عملیات تروریستی بودند، که با هوشیاری نیروهای امنیت و به لطف خدا،مجالس حسینی امسال حسینی‌تر شد، شور و هیاهوی عزاداری حسینی در کل کشور‌، شهرها و روستاها موج می‌زد‌.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به آغاز پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مردادماه، گفت: هر عزیزی را که می‌دانید لیاقت نمایندگی شما را دارد و توانایی گرفتن مسئولیت سنگین نمایندگی مجلس را دارد، تشویق کنید که در این دوره از انتخابات ثبت‌نام کند‌.

وی با بیان اینکه انتخابات فرصتی برای ارتقا جامعه و بهتر شناختن سرمایه‌های انسانی و راه‌یابی به مجلس است، تصریح کرد: امروز نیروهای توانمند که شرایط نمایندگی مجلس را دارند، در این انتخابات شرکت کنند.

حجت‌الاسلام موحدی گفت: برخی این انتخابات را تبدیل به تهدید، تهمت‌زنی، دروغ‌گویی می‌کنند و این یک ضعف و به دور از محب امیرالؤمنین(ع) و جامعه حسینی است.

وی خطاب به مردم گفت: افرادی که خود را معرفی و برای انتخابات می‌آیند، زیر ذربین‌تان بگیرید و دقت کنید که توانمندترین و متدین‌ترین فرد نماینده دیار سیدجمال شود.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به قطعی مکرر آب در شهرستان، گفت: ما هم این ضعف را می‌بینیم و گله‌مندیم، جا داشت مسئولین تدبیر بهتر و بیشتری داشته باشند، باید از استفاده از ظرفیت بسیج برای آبرسانی بهره برده شود، مسئولان باید جهادی کار کنند، البته آنان تلاش هم می‌کنند، برخی در فضای مجازی کم‌لطفی و اهانت می‌کنند، و این درست نیست.

وی ادامه داد: همراهی مردم در رفع مشکل آب مهم است که هم می‌توانند در صرفه‌جویی و هم آبرسانی کمک کنند.

حجت‌الاسلام موحدی واگذاری چاه آب را به عنوان نذر آب یک اقدام خیرخواهانه دانست و گفت: سال گذشته برای حل مشکل آب همدان، ۱۰۰ چاه آب کشاورزی بهار واگذار شد، در این راستا ما به سراغ تعدادی از کشاورزان رفتیم و با خواهش و تمنا درخواست واگذاری چاه‌شان را داشتیم که برخی از آقایان حاضر به این امر نشدند اما از آقایان نعمتی، احدی و محمدی بابت همراهی‌شان تشکر می‌کنیم.
انتهای پیام/نظری‌فرهودی

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal