آخرین اخبار

24. مرداد 1402 - 14:45   |   کد مطلب: 45827
دبیر اجرایی دومین کنگره ملی 8 هزار شهید استان همدان:
استقبال مردم از نمایش فصل شیدایی بی‌نظیر است
دبیر اجرایی دومین کنگره ملی 8 هزار شهید استان همدان با بیان اینکه مردم همدان از نمایش فصل شیدایی استقبال بی‌نظیری داشتند گفت: تاکنون که چهار شب از اجرای نمایش فصل شیدایی می‌گذرد شاهد استقبال پرشور مردم بوده‌ایم و همین استقبال باعث شد ظرفیت را برای حضور مردم بیشتر کنیم.

به گزارش آوای سیدجمال، سردار مهدی فرجی با بیان اینکه فصل شیدایی از روز جمعه آغاز شده است گفت: ظرفیت مکان اجرای نمایش برای ۶ هزار نفر بود که از همان شب اول با استقبال مردم مواجه شدیم و تصمیم گرفتیم برای شب بعد ظرفیت را بیشتر کنیم.

دبیر اجرایی دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان با اشاره به اینکه تعداد صندلی‌ها را به هفت هزارو ۵۰۰ عدد رساندند افزود: بیشترین آمار حضور مردم مربوط به شب گذشته است که بیش از ظرفیت، مورد استقبال قرار گرفت و تعدای از مردم ایستاده نمایش را تماشا کردند.

سردار فرجی ادامه داد: شور و شوق مردم و لبخند رضایت آن‌ها موقع اتمام نمایش و هنگام خروج از محوطه بیانگر آن است که از دیدن نمایش لذت بردند و همین باعث انگیزه دوچندان  عوامل اجرایی برنامه می‌شود.

وی با بیان اینکه قسمت آفرینش انسان در نمایش و قسمت دفاع مقدس برای مردم جذابیت دارد تصریح کرد: طبق سخت مردم، از همه بخش‌های برنامه راضی هستند و برگزار کننده برنامه از این رضایت مردمی لذت می‌برد و خستگی بر تن آن‌ها باقی نمی‌ماند.

دبیر اجرایی دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان در پایان با اشاره به اینکه فردا (چهارشنبه) پیکر پاک یک شهید گمنام از میدان امام خمینی(ره) تشییع می‌شود خاطرنشان کرد: مراسم تشییع از ساعت ۱۶:۳۰ انجام می‌شود و پس از آن به محل نمایشگاه بین‌المللی همدان منتقل می‌شود تا پس از آنکه در نمایش تشییع شد در همان محل به خاک سپرده شود.

منبع: عصر همدان

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal