آخرین اخبار

17. مهر 1402 - 7:24   |   کد مطلب: 46259
فرزند شهید همدانی با بیان اینکه شهدا آگاهانه و مخلصانه در جبهه‌های مختلف به خون غلطیدند و برای کشور افتخار آفریدند، گفت: عظمت، بزرگی و اقتدار ایران مدیون شهدا است.

به گزارش آوای سیدجمال، وهب همدانی در آیین افتتاحیه دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان ضمن خیر مقدم به میهمانان اظهار کرد: عظمت، بزرگی و اقتدار ایران مدیون شهدا است.

وی با بیان اینکه شهدا آگاهانه و مخلصانه در جبهه‌های مختلف به خون غلطیدند و برای کشور افتخار آفریدند، افزود: کنگره‌های شهدا یک برنامه ظاهری نیستند و گلدسته‌هایی است که اذان شهادت و راه آن را به گوش مردم می‌رساندند.

فرزند شهید همدانی با بیان اینکه جایگاه همدان در عرصه جهاد و شهادت بر کسی پوشیده نیست، گفت: وجود ۸ هزار شهید، ۱۸ هزار و ۵۰۰ جانباز و هزاران آزاده نشان دهنده این امر است.

وی گفت: باب جهاد و شهادت در دیار همدان باز و تاریخ سرخ استان آن را گواهی می‌دهد و ما با تأسی از شهدا فریاد توحید و آزادگی را به گوش جهانیان می‌رسانیم و به این راه پرشور افتخار می‌کنیم.

همدانی بیان کرد: کسانی که قرآن‌سوزی می‌کنند کور خواندند چراکه قرآن در جان ما است، این افراد دزدان آزادی و حقیقت هستند و در واقع با این کار خودسوزی می‌کنند چرا که ایران از همیشه قدرتمندتر است.

وی ابراز کرد: همدان دیار دانش، عرفان، اخلاق و دین است و حجاب و عفاف مرام مردم است و این را قبل از ورود اسلام فریاد زده‌ایم و امروز همه وظیفه داریم در دو جبهه نرم و سخت و جهاد تبیین باشیم.

فرزند شهید همدانی با بیان اینکه شهدا با تفکر جهاد در دنیا قدرت‌نمایی می‌کنند، ادامه داد: باید با جهاد تبیین راه شهدا و منش آنها را برای نسل جوان بازگو کنیم و بارها و بارها برای کشور و اسلام افتخارآفرینی کنیم.

در ادامه این برنامه گروه نورالمهدی به اجرا پرداخت و سپس نمایش های مختلف از صحنه های ۸ سال دفاع مقدس با حضور هنرمندان اجرا شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal