آخرین اخبار

24. مرداد 1402 - 21:05   |   کد مطلب: 45832
فرمانده تیپ زرهی ۳۱۶ شهید قهرمان گفت: کنگره ملی یک هزار و ۳۰۹ شهید نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی کشور ۳۱ مرداد در محل سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ مهرداد صفری شامگاه سه‌شنبه در جلسه برگزاری دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان اظهار داشت: در این راستا کنگره ملی یک هزار و ۳۰۹ شهید نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی کشور ۳۱ مرداد در محل سالن همایش‌های غدیر دانشگاه علوم پزشکی استان و با حضور ۷۴ خانواده معزز شهدای نیروی زمینی ارتش، مسئولین استانی و نیز با شرکت عموم مردم برگزار خواهد شد.

وی افزود: این برنامه در ایام هفته شهادت شهید سرلشکر قهرمان دودانگه که مقارن با برگزاری هفته دولت خواهد بود و با حضور خانواده این شهید والامقام برگزار خواهد شد.

فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان با بیان اینکه شهدای ارتش مانند سوباشی و تیپ شهید قهرمان، شهدای خلبان و … جز نمادهای قابل احترام برای شهر و مردم همدان هستند، گفت: در این برنامه از تمامی ۷۴ خانواده دعوت شده در مراسم با استفاده از پلاک شهدا که توسط ستاد کنگره ملی شهدا در استان آماده شده است تجلیل به عمل خواهد آمد.

در ادامه جلسه، مدیر کل امور اجتماعی استانداری بیان کرد: با توجه به اینکه برگزاری این کنگره در راستای برنامه‌های کنگره ملی هشت شهید استان همدان است همه دستگاه‌ها موظف به همکاری لازم جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم هستند.

غلامرضا فریدونی خاطرنشان کرد: همچنین این برنامه به صورت کامل از صدا و سیما مرکز همدان به صورت زنده پخش و تبلیغات محیطی نیز در سطح شهر ایجاد شده و از المان‌های مربوط به معرفی شهدا نیز استفاده خواهد شد./مهر

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal