آخرین اخبار

30. مرداد 1402 - 8:33   |   کد مطلب: 45884
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف اسدآباد:
تخلف گران‌فروشی در بوفه بیمارستان قائم(عج) اسدآباد محرز شد
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان اسدآباد از دریافت گزارش تخلف گران‌فروشی در بوفه بیمارستان قائم(عج) این شهرستان خبر داد و گفت: این تخلفات برای بازرس محرز و تمام تخلفات گرانفروشی به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی تنظیم شده است.

هادی نامور در گفتگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به دریافت شکایات متعداد از گران‌فروشی در واحد صنفی بوفه بیمارستان حضرت قائم(عج)، گفت: اخیرا گزارشات و شکایات متعددی از سوی شهروندان منوط به گران‌فروشی در این .واحد به ما رسیده بود بررسی موضوع به صورت محسوس و نامحسوس توسط تیم بازرسی این اداره انجام شد که تخلفات در این واحد محرز شد.

 

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان اسدآباد گفت: تمامی تذکرات و اخطارهای قبلی به متصدی این واحد صنفی مبنی بر تخلفات گرانفروشی تمامی محصولات این واحد ثبت و در گزارش بازرسی برای ارائه به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی تنظیم شده است.

 

وی با بیان اینکه علت این تخلفات طبق اظهاراتی که  متصدی واحد صنفی اعلام داشته در دست بررسی است، افزود: متاسفانه واحد صنفی به جهت سوددهی بیشتر  محصولات خود اقدام به اخذ اضافه بها و گران فروشی با درصد بسیار بالا تری نسبت به سایر واحدهای صنفی در خارج از محیط بیمارستان کرده است.

 

هادی‌نامور از شهروندان خواست در زمان خرید اقلامی، حتی الامکان درخواست فاکتور خرید کنند،  و در صورت مشاهده گران فروشی و اخذ اضافه بها هرگونه اقلام و کالا از خرید از واحد صنفی مذکور امتناع و موارد گران فروشی و عدم صدور صورت حساب به مشتریان را به بازرسی و نظارت اتاق اصناف ویا تعزیرات حکومتی شهرستان اسدآباد از طریق شماره‌های تماس 33126554 و 1000127 سامانه پیامکی مرکز استان  گزارش دهند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه‌ها

خدا خیرتون بده واقعا از قاطعیت و وجدان کاری و پاکدستی شما همجا صحبت میشه واقعا کاش دو تا مثل شما توی هر سازمان و ارگانی بود ....خدا پشت و پناهتون ...
خدا خیرتون بده واقعا از قاطعیت و وجدان کاری و پاکدستی شما همجا صحبت میشه واقعا کاش دو تا مثل شما توی هر سازمان و ارگانی بود ....خدا پشت و پناهتون ...

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal