آخرین اخبار

3. ارديبهشت 1403 - 14:17   |   کد مطلب: 47706
رئیس اتاق اصناف اسدآباد اعلام کرد: فعالان اقتصادی این شهرستان برای الکترونیک کردن مجوزهای کاغذی خود هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،

به نقل از ایسنا رسول قنبری‌سلحشور، افزود: این طرح به منظور شناسایی افراد بدون مجوز کسب و ‌نیز ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر به فعالان اقتصادی دارای مجوز کسب بوده و از فعالیت افرادی که به صورت زیرزمینی و غیرقانونی به کسبه قانونمند ضرر می‌رسانند، جلوگیری می‌کند.

وی اظهار کرد: اقدام به الکترونیک کردن مجوزهای کاغذی کسب از نقش مؤثری در ارائه خدمات بانکی و دولتی برخوردار بوده و کسانی‌ که فاقد شناسه یکتا باشند، از این خدمات محروم خواهند شد.

قنبری‌سلحشور با اشاره به فراخوان درگاه ملی مجوزهای کشور برای الکترونیک کردن مجوزهای کاغذی توسط فعالان اقتصادی خاطرنشان کرد:️ همه مجوزهای کاغذی فعالان اقتصادی اعم از صنفی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی براساس حکم تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوزها، باید تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ الکترونیکی شوند و از این تاریخ هر فعال اقتصادی که مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) نداشته باشد، از نظر قانون و سامانه‌های دولتی و بانکی فاقد مجوز محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: تمام ️فعالان اقتصادی شهرستان اسدآباد به تبع سایر فعالان اقتصادی سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به درگاه ملی مجوزها به آدرس mojavez.ir و با داشتن کارت ملی، کد پستی و شماره مجوز، مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کارها qr.mojavez.ir قرار بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت ۴۰۰۰ واحد صنفی در قالب ۱۶ اتحادیه در شهرستان اسدآباد گفت: در سال گذشته و در یک‌ماه فرودین ۱۴۰۳ توسط اتاق اصناف شهرستان ۱۱ هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی و نظارت از سطح واحدهای صنفی این شهرستان انجام شده است که حاصل آن ارسال و معرفی ۱۷۷ پرونده تخلف واحدهای صنفی برای رسیدگی به تعزیرات بود.

رئیس اتاق اصناف اسدآباد با اشاره ۴۶ مورد پلمب واحد صنفی متخلف در شهرستان اسدآباد طی سال گذشته و در فرودین‌ماه سال‌جاری بیان کرد: در سال گذشته ۵۷۰ مورد جواز کسب توسط اتاق اصناف این شهرستان برای واحدهای صنفی صادر شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal