آخرین اخبار

4. شهريور 1402 - 0:13   |   کد مطلب: 45932
استاندار همدان با بیان اینکه اتفاقات خوبی در حوزه‌های مختلف دفاعی، نظامی و سیاسی در دوران خدمت دولت سیزدهم رقم خورده، گفت: در حالی که میزان رشد اقتصادی در دولت قبل 6 دهم درصد بوده، در این دولت مردمی به 7 برابر یعنی 4.2 دهم رسیده است.

به گزارش آوای سیدجمال، علیرضا قاسمی‌فرزاد عصر روز جمعه در آئین بهره‌برداری از یک واحد پرورش شترمرغ 400 قطعه‌ای در روستای وندرآباد از توابع شهرستان اسدآباد با اشاره به اقدامات و توفقیقات دولت مردمی سیزدهم و قدردانی از تولیدکننده اسدآباد در احداث واحد پرورش شترمرغ، گفت: در دولت مردمی در حوزه کشاورزی یک تحول بزرگ و توسعه‌ای رخ داده است.

 

استاندار همدان با بیان اینکه در دولت قبل میزان رشد اقتصادی 6 دهم درصد بوده، افزود: این درحالی است که تاکنون در این دولت مردمی این میزان رشد اقتصادی به 4.2 دهم یعنی 7 برابر رسیده و این قابل تحسین است.

 

وی با بان اینکه دولت در حوزه‌های مختلف دفاعی، نظامی و سیاسی شاهد بوده‌اید که اتفاقات خوبی افتاده، گفت: در عرصه دیپلماسی به جای آنکه از بیگانگان خواهش و تمنا کنیم، آن‌ها با درخواست خود با ما ارتباط می‌‎گیرند و این نشان از توامندی آقای رئیسی و دولت سیزدهم است.

 

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه در محصولاتی که از شترمرغ حاصل می‌شود، دورریزی نداریم، افزود: از گوشت، پوست، تخم‌مرغ و حتی ناخن این پرنده هم قابل بهره‌برداری و استفاده است.

انتهای پیام/ن  
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal