آخرین اخبار

9. شهريور 1402 - 13:59   |   کد مطلب: 45989
مدیرکل امور مالیاتی استان همدان از تحقق ۱۰۴ درصدی مالیات در همدان خبر داد و گفت: سهمیه مصوب مالیات استان در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۲ هزار و ۳۲۲ میلیارد تومان بود که ۲ هزار و ۴۱۱۱ میلیارد تومان وصول شد.

به گزارش آوای سیدجمال، وجیه‌الله ذکوری پیش از ظهر امروز در نشست با رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در همدان اظهار کرد: سهمیه مصوب مالیات استان در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۲ هزار و ۳۲۲ میلیارد تومان بود که ۲ هزار و ۴۱۱۱ میلیارد تومان وصول شد.

وی با اشاره به اینکه این میزان تحقق ۱۰۴ درصدی و رشد ۴۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد افزود: در پنج ماه نخست سال جاری نیز از ۱۴۰۵ میلیارد تومان سهمیه مصوب یک هزار و ۳۱۳ میلیارد تومان وصول شده که مابقی آن هم با توجه به پرونده‌های موجود محقق خواهد شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان با اشاره به اینکه ۱۰۳ هزار و ۴۶۴ اظهار نامه تبصره ماده ۱۰۰ با مبلغ ابرازی ۳۵۵ میلیارد تومان و ۲۷ هزار و ۷۷۰ اظهار نامه عادی با مبلغ ابراز ۱۶۲ میلیارد تومان به دست آمده است گفت: در مجموع ۱۳۱ هزار ۱۶۴ اظهارنامه مالیاتی به مبلغ ۵۱۷ میلیارد تومان تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: مبلغ مالیات تعیین شده، بیش از ۵۵ درصد از تبصره ماده ۱۰۰ صفر، ۱۰ درصد تا یک میلیون تومان، ۱۵ درصد از یک تا ۵ میلیون تومان، ۹ درصد از ۵ تا ۱۰ میلیون تومان، ۶ درصد از ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان و ۳ درصد بیش از  ۲۰ میلیون تومان بوده است.

ذکوری در بخش دیگر تاکید کرد: در سال۱۴۰۰ مبلغ ۲۶۹ میلیارد تومان، در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۳۷۰ میلیارد تومان و در پنج ماه سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۰۹ میلیارد تومان به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: تمام تلاش ما کاهش فشار بر کسبه خرد و مشاغل کوچک است به همین دلیل بیش از ۵۰ درصد مشمولین ماده ۱۰۰ مالیات صفر در نظر گرفته شد./فارس

پایان پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal