آخرین اخبار

27. شهريور 1402 - 9:05   |   کد مطلب: 46074
فرماندار شهرستان اسدآباد از رونمایی کتاب نویسندگان بومی اسدآباد با موضوع ایثار و شهادت در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: چندین کتاب از زندگینامه و خاطرات شهدا و یادگاران هشت سال دفاع مقدس توسط نوبیسندگان بومی این منطقه به رشته تحریر درآمده است.

به گزارش آوای سیدجمال، حسین‌علی شرکائی در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد به جایگاه کتاب به عنوان رسانه مکتوب در معرفی شهدا و پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: چندین کتاب توسط نویسندگان بومی این منطقه با موضوع زندگینامه و خاطرات شهدا و یادگاران هشت سال دفاع مقدس به رشته تحریر درآمده است.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد معرفی شهدا را با استفاده از ظرفیت کتاب در طول هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم خواند و افزود: برنامه‌های فرهنگی خوبی با هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی در طول هفته دفاع مقدس پیش‌بینی شده که رونمایی از کتاب نویسندگان بومی با موضوع ایثار و شهادت از شاخص‌ترین برنامه‌ها است.

 45 عنوان برنامه فرهنگی کتابخوانی از جمله مسابقات کتابخوانی، نشست‌های تخصصی کتابخوان، نمایشگاه کتاب، دلنوشته‌ای برای شهدا، ایستگاه کتابخوانی با شهدا، مسابقات نقاشی، معرفی کتاب، نشست با ایثارگران عضو کتابخانه، روایتگری دفاع مقدس، قصه گویی دفاع مقدس در طول هفته دفاع مقدس با همکاری سایر مراکز فرهنگی در سطح کتابخانه‌های شهرستان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal