آخرین اخبار

6. مهر 1402 - 10:32   |   کد مطلب: 46164
سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان یکی از اولویت های مردمی دولت رئیسی را اهمیت به جوانان دانست و گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب هم توجه به جوانان بسیار تاکید شده و ما وظیفه داریم در حوزه های مختلف جوانان از قبیل مسکن ازدواج اشتغال باشیم.

به گزارش آوای سیدجمال، سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان به ریاست جلال زارع معاون سیاسی امنیتی فرمانداری با حضور مرادی معاونت فرهنگی امور جوانان استان، چاروسایی ریس گروه ساماندهی جوانان و مسیولین دستگاه های اجرایی با دستور جلسه جمع بندی برنامه های اوقات فراغت از سوی اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان, ارائه تسهیلات پرداختی ازدواج و فرزندآوری از سوی بانک عامل و تشکیل کمیته سامان ازدواج برگزار شد.

در ابتدای جلسه حاجی زاده رئیس بانک ملی شهرستان به طور اجمالی آمار تسهیلات پرداختی ازدواج و فرزندآوری تک تک بانک های شهرستان را تشریح کرد و گفت:در شش ماهه اول امسال در سطح شهرستان ۲۶۵ فقره تسهیلات ازدواج و ۲۶۷فقره تسهیلات فرزندآوری به ثبت رسیده که از این آمار ۱۰۵ تسهیلات ازدواج و ۱۰۹ تسهیلات فرزندآوری متعلق به بانک ملی بوده که نسبت به سایر بانک ها بیشترین تعداد رو داشته است.

ابراهیمی رئیس اداره ثبت احوال از رشد منفی ازدواج و طلاق طی شش ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در شهرستان خبر داد.

ابراهیمی گفت:در شش ماهه اول سال جاری ۳۵۶مورد ازدواج و ۱۰۲مورد طلاق به ثبت رسیده است.

مرادی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان داشت :

یکی از اولویت های مردمی دولت ریسی اهمیت به جوانان است و در بیانیه گام دوم انقلاب هم توجه به جوانان بسیار تاکید شده و ما وظیفه داریم در حوزه های مختلف جوانان از قبیل مسکن ازدواج اشتغال  باشیم.در ستادهای شهرستان  حضور فرماندار باعث توجه بیشتر و مصوبات قوی تری خواهد بود.

مرادی در ادامه عنوان داشت:کمیته سامان ازدواج یکی از کمیته های تخصصی در حوزه ازدواج هست که در این کمیته ها  دستگاه‌های اجرایی باید زیر ساخت های خود را در خصوص ازدواج آسان در اختیار جوانان قرار دهند.

وی گفت: حضور جوانان در ستادهای ساماندهی بسیار مهم بوده و حتما باید از جوانان شهرستان در جلسات ستاد دعوت بعمل آید. تعداد سمن های جوانان در شهرستان باید تقویت گردد چرا که اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی توسط سازماندهی مردم نهاد صورت می پذیرد. با توجه به آمار طلاق و ازدواج در شهرستان لزوم ایجاد مراکز مشاوره ازدواج از اولویت های مهم شهرستان خواهد بود.

در پایان مرادی عنوان داشت: معاونت جوانان آمادگی صدور مجوز جهت  همسان گزینی مراکز ازدواج را دارد و از سمن ها و مراکز فرهنگی جهت ایجاد این مراکز دعوت به عمل می آید.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal