آخرین اخبار

12. مهر 1402 - 9:49   |   کد مطلب: 46215
دبیر ستاد اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان گفت: اجلاسیه این کنگره که به نوعی اختتامیه آن است طی چهار شب با حضور شخصیت‌های کشوری در سالن شهید سلیمانی همدان برگزار می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، مهدی فرجی، دبیر ستاد اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، با تشریح برنامه‌های اجلاسیه این کنگره اظهار کرد: از آغاز به‌کار کنگره تاکنون که دو سال می‌گذرد برنامه‌های زیاد و مختلفی در سطح استان برگزار شده است، اجلاسیه این کنگره که به نوعی اختتامیه آن است طی چهار شب با حضور شخصیت‌های کشوری برگزار می‌شود.

وی افزود: این اجلاسیه از ۱۶ تا ۱۹ مهرماه جاری بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن شهید سلیمانی همدان برگزار خواهد شد که برای حضور در آن از فرماندهان سپاه، ارتش و فراجا و مسئولان کشوری دعوت شده است.

فرجی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در همدان نیز بیان کرد: افتتاحیه این نمایشگاه ۱۵ مهرماه یک روز قبل از اجلاسیه ساعت ۱۶ در نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود. همچنین برپایی غرفه‌های هنری و فرهنگی با محوریت موضوعات کودک و نوجوان، عفاف و حجاب، استکبارستیزی، سرود‌های جمعی در این نمایشگاه انجام می‌شود.

فرجی افزود: همچنین ۸۰۰ جهیزیه متشکل از پنج قلم اساسی به نوعروسانی که شناسایی شدند به نیت شهدای استان اهدا می‌شود. این مراسم با حضور مسئولان کشوری، بسیج سازندگی، مسئولان استانی و سازمان بسیج با حرکت خودروها به سمت شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

دبیر ستاد اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان با اشاره به برگزاری دومین اجلاسیه کنگره شهدا در همدان بیان کرد: در روز ۱۶ مهرماه که با سالگرد شهید همدانی مصادف است مراسم بزرگداشتی در مزار این شهید والامقام با حضور مهمانان کشوری و با همکاری پادگان قدس همدان، صدا‌وسیما و سایر ارگان‌ها برگزار می‌شود./ایکنا

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal