آخرین اخبار

12. مهر 1402 - 13:41   |   کد مطلب: 46222
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) از افتتاح نمایشگاه ملی کتاب دفاع‌مقدس در همدان خبر داد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رساندن مکتوبات این فرهنگ ناب به دست مردم از اهداف این رویداد است.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ کامران کریمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع‌مقدس از افتتاح نمایشگاه ملی کتاب دفاع‌مقدس در همدان خبر داد و اظهار کرد: نمایشگاه ملی کتاب دفاع‌مقدس شنبه پانزدهم مهرماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه دوران طلایی دفاع‌مقدس یادآور رشادت و دلیرمردی بزرگ‌مردان این سرزمین است افزود: دشمن خبیث با تمام توان در تلاش است تا اجازه ندهد روحیه ایثار و شهادت‌طلبی به قشر امروزی و جوان منتقل شود. 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) با اشاره به اینکه در راستای مقابله با جنگ و دشمن، یکی از ابزار مناسب برگزاری یادواره‌های شهداست که منش و راه شهدا، ایثارگران و آزادگان را به نسل‌های آتی منتقل می‌کند یادآور شد: با حمایت مسئولان ارشد استان، دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان  به بهترین نحو در حال برگزاری است.

وی با تاکید بر اینکه جای خرسندی است که دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع‌مقدس ذیل این رویداد برگزار می‌شود اضافه کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رساندن مکتوبات این فرهنگ ناب به دست مردم، ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی به ویژه آثار دفاع‌مقدس و فضاسازی و حاکم کردن فرهنگ شهادت‌طلبی برای مقابله با جریان انحرافی از اهداف برپایی این رویداد است.

کریمی خاطرنشان کرد: بالغ بر ۷ هزار اثر در انواع خاطره، داستان کوتاه و زندگی‌نامه در نمایشگاه ارائه می‌شود و برنامه‌های جانبی از جمله غرفه‌های عمومی، نشست‌های تخصصی، فعالیت‌های فرهنگی و علمی برای نمایشگاه برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه غرفه‌ها ظرف امروز و فردا در نمایشگاه دائمی همدان برپا خواهد شد تصریح کرد: شورای عالی سیاست گذاری این نمایشگاه سه قشر دانش آموزان، دانشجویان و طلاب را بیشتر مورد هدف قرار داده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) بیان کرد: بن خرید کتاب برای علاقمندان تهیه شده و قرار است ادارات مربوط با این سه قشر، با تمام توان نیروهای خود را برای بازدید از نمایشگاه اعزام کنند.

وی در پایان با اشاره به دعوت از فرماندهان تیپ فاطمیون و زینبیون برای حضور در نمایشگاه خاطرنشان کرد: ۱۳ کمیته برای برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه تشکیل شده و دستگاه‌های اجرایی نیز با تمام توان پای کار هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal