آخرین اخبار

22. مهر 1402 - 10:25   |   کد مطلب: 46308
فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: از 27 نفر معتمد شهرستان که مورد تأیید هئیت نظارت قرار گرفته و در جلسه شرکت کرده بودند، 8 نفر به عنوان عضو اصلی و 5 نفر عضو علی‌البدل هئیت اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در این حوزه انتخابیه انتخاب شدند.

حسینعلی شرکائی در گفتگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به انتخاب اعضای هئیت اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه شهرستان اسدآباد، گفت: در این دوره انتخابات، از بین لیست 600 نفره از معتمدین، 30 نفر از سوی هیئت نظارت بر انتخابات تأیید و از بین آنان اعضای اصلی و علی‌البدل انتخاب شدند.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد ادامه داد: از بین 30 نفر معتمد شهرستان نیز با برگزاری جلسه‌ و رأی‌گیری، 27 نفر شرکت کردند که با رأی‌گیری آنان 8 نفر به عنوان عضو اصلی و 5 نفر عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: به ترتیب علی صفری، قاسمعلی شرکایی، علیرضا مدرسی‌نیا، جلال بختیاری، فردین جمور، حمدالله مرادی، رحمت‌الله گودرزی محب‌زاده، عباس اکبری به عنوان عضو اصلی و قاسم آذرمی، الهه طاهر، مرتضی محمدی، سعید طاهری و فاطمه محمدی‌اسد به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب و معرفی شدند.

 

شرکائی با بیان اینکه جلسه‌ هیئت اجرایی نیز بین شهرستان‌های فامنین، اسدآباد و همدان در مرکز همدان برگزار شد که البته هنوز جلسه هیئت اجرایی شهرستانی برگزار نشده است.

 

وی با بیان اینکه کل فرآیندهای انتخابات به صورت الکترونیکی است، افزود: البته انتخابات و رأی گیری به صورت التکرونیکی نیست.

فرماندار شهرستان اسدآباد یادآور شد: تاکنون 6 جلسه انتخاباتی در شهرستان برگزار شده که از این تعداد3 جلسه مشترک با هیئت نظارت و مابقی با عوامل اجرایی بوده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در روز جمعه 11 اسفند امسال برگزار خواهد شد.
 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal