آخرین اخبار

11. آبان 1402 - 13:25   |   کد مطلب: 46495
دکتر مجید براتی معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در جمع پژوهشگران پراستناد 2 درصد برتر دنیا قرار گرفت.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد، براساس گزارش مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام، دکتر مجید براتی معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی این دانشکده در جمع 2 درصد پژوهشگران برتر دنیا در سال 2022 قرار گرفت.

 21 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی همدان، در این لیست حضور دارند.

این رتبه‌بندی، بر پایه آخرین یافته­‌های پروژه مشترک الزویر و گروهی از پژوهشگران دانشگاه استنفورد که به «فهرست دانشگاه استنفورد» معروف شده است انجام می‌شود.

این گروه در چند سال اخیر، با تحلیل داده ­های پایگاه اسکوپس بر اساس روش­ شناسی ویژه ‌ای، اقدام به شناسایی و ارائه فهرستی از پژوهشگران پراستناد برتر جهان در یک پایگاه اطلاعاتی کرده‌اند.

به گفته رئیس موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام، تازه ­ترین بروزرسانی این پایگاه در مهر ماه 1402 (اکتبر 2023) منتشر شده است.
این فهرست، عملکرد استنادی نویسندگان را به ازای بروندادهای پژوهشی منتشر شده آنان در 22 حوزه موضوعی اصلی و 174 حوزه فرعی تحلیل کرده و بر این اساس، نویسندگانی را که در زمره پژوهشگران پراستناد دو درصد برتر جهان قرار گرفته ­اند معرفی کرده است.

انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal