آخرین اخبار

11. آبان 1402 - 23:48   |   کد مطلب: 46499
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: باتوجه به آغاز بارش باران از دو روز گذشته در استان، محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان لغزنده و مه آلود می باشد.

به گزارش آوای سیدجمال، مهرداد آهکی اظهار داشت: راهداران با آمادگی کامل و بصورت شبانه روزی در سطح راههای استان و گردنه ها حضور دارند تا در صورت احتمال بارش برف در محورهای کوهستانی،آبگرفتگی و… در اسرع وقت نسبت به رفع هر گونه موانع از سطح جاده ها اقدام نمایند.

وی ادامه داد: بنا بر پیش بینی سازمان هواشناسی بارش باران تا روز جمعه ۱۲ آبان ماه ادامه خواهد داشت و این مستلزم رعایت سرعت مطمئنه و … از سوی کاربران جاده ای می باشد و از همه رانندگان گرامی خواهشمندیم با در نظر گرفتن شرایط موجود،از سالم بودن برف پاکن، به همراه داشتن لباس گرم،پر بودن باک خودرو خود اطمینان حاصل فرمایند و با رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از شتاب زدگی و… سفری ایمن را برای خود و سایر کاربران جاده ای هدیه دهند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان در پایان گفت: همه تمهیدات لازم برای اجرای طرح راهداری زمستانی ۱۴۰۲ صورت گرفته است و در همین راستا ۷۵ هزار تن ماسه ونمک در راهدارخانه های سطح استان انبار و دپو شده است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal