آخرین اخبار

17. آبان 1402 - 12:53   |   کد مطلب: 46556
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان خبر داد:
آنالیز نمونه خاک در نمایشگاه تخصصی کشاورزی همدان
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان با اشاره به برپایی سومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی سامانه‌های نوین آبیاری، شیلات، نهاده‌ها ، تجهیزات و صنایع وابسته در مرکز همدان، گفت: در این نمایشگاه کشاورزان و باغداران نمونه خاک زمین و باغ خود را آنالیز کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، بهروز الیاسی از برگزاری ومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی سامانه های نوین آبیاری ، شیلات ، نهاده ها ، تجهیزات و صنایع وابسته در استان همدان خبر داد و گفت: این نمایشگاه از 16 لغایت 19 آبان ماه سال‌جاری به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مرکز استان در حال برگزاری است.

وی افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان در این نمایشگاه با معرفی سبد متنوع کودی خود و انجام آزمایش خاک مورد استقبال کشاورزان قرار گرفته است.

 

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان تصریح کرد: کشاورزان و باغداران می‌توانند در این نمایشگاه نمونه خاک زمین و باغ خود را برای آنالیز به غرفه و یا مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان تحویل و توصیه کودی مناسب را دریافت کنند تا مصرف کود بصورت بهینه مورد استفاده قرار گیرد.

 

وی از عرضه سم کلودینافوپ پروپارژیل 8%EC (تاپیک) در این غرفه خبر داد و گفت کشاورزان متقاضی می‌توانند سم مورد نیاز خود را با قیمت مناسب از نمایشگاه دریافت کنند.  

 

الیاسی از  حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان، معاون تولیدات گیاهی سازمان و دیگر مسئولان استانی در این نمایشگاه خبر داد و افزود: آنان  در غرفه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از فعالیت‌های شرکت در راستای تامین، تدارک و توزیع کود در استان مطلع و با سبد کودی شرکت آشنا شدند.
 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal