آخرین اخبار

9. آذر 1402 - 11:03   |   کد مطلب: 46767
با هدف معرفی امام رضا(ع) و حضرت فاطمه(س) انجام شد؛
اجرای برنامه «رضوان رضا» و «بانویی از بهشت» در اسدآباد
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان شهرستان اسدآباد با اشاره به اجرای دو برنامه «رضوان رضا» و «بانویی از بهشت» در این مرکز، گفت: این دو برنامه با هدف معرفی زندگی و سیره امام رضا(ع) و شخصیت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه(س) انجام شد.

مژگان هادی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»  از اجرای برنامه «رضوان رضا» در مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: این برنامه با چهارشنبه‌ای که مزین به نام امام نور و مهربانی، امام رضا(ع) است، در این مرکز اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه در برنامه «رضوان رضا» بیش از ۳۰ نفر از دانش‌آموزان مدرسه شهید فتوحی حضور داشتند، افزود: این برنامه با هدف معرفی زندگی و سیره امام رضا(ع)، امام هشتم شیعیان انجام شد.

 

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان شهرستان اسدآباد به معرفی و روخوانی کتاب داستان «خوشبخت‌ترین آهوی دنیا» در برنامه «رضوان رضا» اشاره کرد و گفت: در این برنامه اعضای کانون خاطرات و زیارت خود از سفر به شهر مشهد بازگو کردند.

 

وی با اشاره به قرائت گروهی صلوات خاصه امام رضا(ع) در این برنامه، گفت: دانش‌آموزان با قرائت این دعا با همراهی مربی برای بیماران دعا کردند.

 

هادی همچنین از اجرای برنامه «بانویی از بهشت» در این مرکز خبر داد و تصریح کرد: این برنامه نیز در ایام فاطمیه اول با حضور ۳۰ نفر از اعضا اجرا شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در برنامه «بانویی از بهشت» که به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد، به معرفی شخصیت این بانوی بزرگ اسلام توسط مربی به صورت پرسش و پاسخ پرداخته شد.

 

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان شهرستان اسدآباد یادآور شد: در کنار همخوانی و جمع‌خوانی  شعر در وصف بانوی بهشت، اعضا با کمک مربی هنری، به ساخت  شمع و جاشمعی با گل سفالگری پرداختند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal