آخرین اخبار

3. دى 1402 - 14:31   |   کد مطلب: 46972
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان تأکید کرد:
لزوم برگزاری نشست‌های معرفت‌افزایی در دانشگاه
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان بر برگزاری نشست‌های معرفت‌افزایی برای اعضای هیأت علمی، یاوران علمی و دانشجویان در دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در دیدار با اعضای هیات رئیسه دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی و تعدادی از مدیران که به مناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه در دفتر وی برگزار شد، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه بزرگداشت سیدجمال‌الدین اسدآبادی در 18 اسفند، از قدامات انجام شده دانشگاه سیدجمال برای برگزاری همایش بزرگداشت این شخصیت بزرگ و بین‌المللی قدردانی کرد.         

 

وی از کمک دانشگاه سید جمال‌ا‌لدین اسدآبادی به برگزاری کلاس‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان اسدآباد، بر آمادگی روزافزون برای تعامل همه جانبه با دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی و به خصوص برگزاری نشست‌های معرفت‌افزایی برای اعضای هیأت علمی، یاوران علمی و دانشجویان تأکید کرد.   

 

 

رئیس دانشگاه سید جمال‌ا‌لدین اسدآبادی نیز با ارائه گزارش عملکرد سالیانه دانشگاه به سابقه تأسیس دانشگاه و مأموریت علوم انسانی و اسلامی آن اشاره کرد.           

 

 

صادق خزل‌پور با اشاره به جایگاه و شخصیت کم‌نظیر سید جمال‌الدین اسدآبادی، از اقدامات دانشگاه در راستای الگوسازی آن پرداخت.    

 

 وی همچنین به همایش بزرگداشت سید جمال‌الدین در سال گذشته اشاره کرد و افزود: این همایش با حضور شخصیت‌های ملی نظیر استاد سلیمی نمین و همچنین پیام‌های رئیس مجلس خبرگان و رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شده است.
انتهای پیام/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal