آخرین اخبار

7. دى 1402 - 7:08   |   کد مطلب: 46990
رئیس دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی خبر داد:
۲۵ بهمن؛ مهلت ارسال آثار پژوهشی با موضوع «اندیشه‌ سیدجمال»‌
رئیس دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی با اشاره به برگزاری چهارمین همایش ملی با عنوان «بیداری و احیای تمدن اسلامی بر مبنای اندیشه‌های سید جمال‌الدین اسدآبادی» در این دانشگاه در 16 اسفندماه امسال، گفت: پزژوهشگران می‌توانند آثار خود را تا 25 بهمن ارسال کنند.

صادق خزل‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» با اشاره به بزرگداشت سید جمال‌الدین اسدآبادی در 18 اسفند، گفت: این دانشگاه در راستای معرفی و شناساندن این شخصیت بزرگ جهانی به جهانیان، چهارمین همایش ملی با عنوان «بیداری و احیای تمدن اسلامی بر مبنای اندیشه‌های سید جمال‌الدین اسدآبادی» در 16 اسفندماه سال‌جاری برگزار خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه همایش «بیداری و احیای تمدن اسلامی بر مبنای اندیشه‌های سید جمال‌الدین اسدآبادی» در پایگاه مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلامISO   ثبت شده و مجوز آن از طرف ISC صادر شده تصریح کرد: افراد شرکت‌کننده در این همایش می‌توانند از مزایای آن برخوردار شوند.

 

 رئیس دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی با بیان اینکه این همایش با حضور صاحب‌نظران و پژوهشگران خواهد بود از  همه متخصصان و پژوهشگران فعال در عرصه پژوهش دعوت کرد که با ارائه آثار پژوهشي ارزشمند خود در برگزاري هرچه باشكوهتر همايش ياری کنند.

 

 وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال مقالات ۲۵ بهمن امسال به آدرس « https://hamedan1.ir/» خواهد بود، افزود: اعلام  نتایج داوری مقالات دوم اسفند و زمان برگزاری همایش «بیداری و احیای تمدن اسلامی بر مبنای اندیشه‌های سید جمال‌الدین اسدآبادی» تا ۱۶اسفند  در محل برگزاری همایش یعنی دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی برگزار می‌شود.

 

شهید سیدجمال‌الدین اسدآبادی منادی وحدت اسلام  و از شخصیت‌های جهانی است که زادگاهش در شهرستان اسدآباد همدان واقع شده است.

 

قرار است به مناسبت روز بزرگداشت سید جمال‌الدین اسدآبادی که در 18 اسفند در تقویم جمهوری اسلامی به ثبت رسیده، کنگره دو روزه‌ای برگزار شود که همایش ملی «بیداری و احیای تمدن اسلامی بر مبنای اندیشه‌های سید جمال‌الدین اسدآبادی» در دانشگاه سیدجمال در 16 اسفندماه خواهد بود.
  انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal