آخرین اخبار

6. دى 1402 - 21:59   |   کد مطلب: 46992
فرماندار اسدآباد گفت:طرح نهضت ملی مسکن، یک طرح پیشران است که نه تنها منجر به رونق اشتغال می‌شود بلکه از ابعاد دیگر نظیر رفع چالش مسکن جوانان و جوانی جمعیت نیز حائز اهمیت است.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از مهر حسین علی شرکائی با اشاره به اینکه اسدآباد بعد از همدان وملایر سومین شهر استان در تعداد ثبت نامی ها برای طرح نهضت ملی مسکن بوده است گفت: دررابطه با طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان اسدآباد ۱۵ هکتار با مالکین تواقف شده است، سند به نام دولت شده ودر هفته دولت سال جاری که گذشت توسط استاندار همدان کلنگ زنی وبا بارگزاری ۸ واحد، هر قطعه به ۱۰۰۰ نفر می‌رسد.

وی گفت: از استاندار همدان درخواست شده است که اگر امکان دارد وکمیسیون بپذیرد ۸ واحدی‌ها به صورت ۴ واحدی که زیاد شلوغ نشوند، کارها انجام و پیمانکار برای آماده سازی مشغول کار باشد.

شرکایی در ادامه با بیان اینکه با پیگیری‌های لازم پس از ۱۲ سال مشکل مسکن فرهنگیان شهرستان اسدآباد که شامل ۶۳۰ فرهنگی مرتفع شد افزود: بنیاد مسکن یک زمین ۱۴ ونیم هکتاری مربوط به ۶۳۰ نفر از فرهنگیان را در غالب همان طرح نهضت ملی مسکن که بعد از ۱۲ سال گره خورده بود به دستور استاندار همدان در دی ماه سال گذشته مشکل آن مرتفع وکارهای آن انجام شده است ودر حال حاضر، مشکل خاصی ندارد وبه زودی شروع خواهد شد.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن شهرهای پالیز وآجین شهرستان اسدآباد مشکلی وجود ندارد تصریح کرد: زمین‌های نهضت ملی مسکن شهر آجین به تعداد هر نفر یک قطعه زمین در بهمن ماه سال گذشته توسط استاندار کلنگ زنی و به تعداد هر نفر یک قطعه زمین به آنها واگذار وبه بانک معرفی شده‌اند، پیامک به آنها داده شده است، بعضی از افراد هم می‌خواهند که از وام‌های روستایی استفاده کنند منتظر هستند وام ۲۰۰ میلیونی آنها به ۳۵۰ میلیون افزایش وبعد استفاده نمایند که تعدادی هم از این افراد سهم خود را واریز کردند.

وی با بیان اینکه برای شهر پالیز نیز به منظور احداث مسکن برای متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن زمین برای آنها فراهم شده است اظهار کرد: تعداد متقاضیان پالیز که برای آنها نیز زمین فراهم شده است از زمین‌های قبلی بنیاد مسکن با تهاتری که بین راه وشهرسازی وبنیاد مسکن انجام شده است بعد از پیامک متقاضیان باید سهمشان را واریز وقطعات را تحویل وشروع به ساخت کنند.

شرکایی در رابطه با بقیه‌ی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن گفت: برای بقیه‌ی متقاضیان نیز یک زمین در حوزه شهر پالیز متعلق به منابع طبیعی و حدود ۷۰۰ هکتار است که کارهای آن هم در حال انجام می‌باشد.

وی گفت: در بحث جوانی جمعیت و فرزندآوری نیز ۲۰۰ متقاضی داریم که از همان زمین‌های پالیز پی گیر هستیم و مشکلی نداریم، این زمین‌ها هم به نام بنیاد مسکن است که برای واگذاری مراحل قانونی آن هم انجام شده ودر حال پیگیری است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal