آخرین اخبار

14. دى 1402 - 13:24   |   کد مطلب: 47021
مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان:
فرار صهیونیست‌ها از مخصمه‌، دلیل حادثه کرمان است
مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه اگر امروز از حاج قاسم یاد می‌شود، دلیلش قهرمان بودن او در بین مردم است، گفت: صهیونیست برای نجات از مخمصه‌ای که در آن گیر افتاده، حادثه تلخ کرمان و شهادت بیش از 100 نفر را رقم زد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حسین ربیعی ظهر امروز در همایش بصیرتی فرهنگیان شهرستان اسدآباد که در سالن اجتماعات مجتمع آموزشی خلیج فارس برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای انقلاب در حوزه‌های علمی، گفت: معلمان باید مفاخر علمی را بشناسند و به دانش‌آموزان بشناسانند که این اقدام می‌تواند با برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت میسر شود.

 

وی به کلید واژه مردم در پیروزی و پایداری انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبری با پشتوانه مردم به انقلاب دست یافت‌ و حضور مردم همیشه تعیین‌کننده بوده است.

 

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به خاطراتی از شهید حاج قاسم سلیمانی و دستاوردهای وی در کشور، گفت: اگر امروز حاج قاسم را یاد می‌کنیم، دلیلش آن است که او قهرمان مردم بود، او در دورترین مناطق کشور و  جاهایی که فراموش  شده بود، پا می‌گذاشت و مایه خیر و  برکت بود.

 

وی ادامه داد: حاج آقا وقتی در منطقه‌ای از کشور سیل آمده بود و مردم شاکی بودند و حتی  مسئولان را هم از منطقه بیرون می‌کردند، وقتی شنیدند، حاج قاسم می‌آید، از او استقبال کردند چرا که او را قهرمان خود می‌دانستند، حاج قاسم هم همه مردم را سرخط کرد و مقابل سیل ایستادند و این‌ها نشان از مردمی بودن او داشت.

 

ربیعی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان پیش‌رو و حوادث و رخدادها و خسارت‌های انتخابات در سال ۸۸، تصریح کرد: در این فتنه کشور 9 ماه درگیر دو قطبی، درگیری، اغتشاش و توطئه بود و با یک دروغ بزرگ با عنوان تقلب دنبال برهم زدن انتخابات بودند، قرار بود دشمن با فتنه ۸۸ مقابل مظهر دموکراسی  و مردم‌سالاری نظام قرار بگیرد و اگر رهبر انقلاب زیر بار این فتنه می‌رفتند و انتخابات باطل می‌شد، دیگر چیزی با عنوان مردم‌سالاری در کشور ما معنا پیدا نمی‌کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم در رویداد ۹ دی با خروش در خیابان‌ها به پشتیبانی از دین، ولایت، انقلاب و نظام برخاستند و فتنه را خاموش کردند.

 

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان اذعان کرد: در فتنه‌ها اگر خواص به موقع تشخیص ندهند، مردود نمی‌شوند بلکه سقوط می‌کنند.

 

وی با اشاره به وصیت‌نامه شهید سلیمانی، گفت: داعش برای نابودی ما شکل گرفته بود که با جبهه مقاومت که شهید سلیمانی بانی شکل‌گیری آن بود، نتوانستند آن‌گونه که باید به اهداف خود برسند.

 

ربیعی انقلاب را برای مردم  دانست و گفت: قطعاً و بدون تردید ضعیف‌ترین کارنامه غیرقابل جمهوری اسلامی در 45 سال اخیر در بحث اقتصادی و معیشتی است اما این نکته وجود دارد که در سال 1356 جمعیت ایران 30 میلیون نفر بوده و روزی 6 میلیون بشکه نفت صادر می‌شده و با آمریکا رقیب نبوده‌ایم و رتبه 53 دنیا را داشتیم، حال در سال 1401 جمعیت ایران 88 میلیون نفر و سالانه 1.7 دهم لیتر بشکه نفت صادر و تحریم فلج‌کننده هم داریم و در این شرایط که با آمریکا و اسرائیل هم دشمنی داریم به رتبه اقتصادی 21 رسیدیم که در نوع خود بی‌نظیر است.

 

وی با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس و ریل‌گذاری برای انتخاب نمایندگان مجلس، گفت: اینکه برخی می‌گویند ۱۱ اسفند در انتخابات شرکت نمی‌کنیم، شاید از حق خود با خبر نیستند چرا که مسیر تغییر در انتخابات رقم می‌خورد، البته برخی به  نمایندگان ادوار مجلس اعتراض دارند اما آیا مطالبه‌گری از آنان شده؟ بنابراین باید یک سوزن به خود زده و یک جوالدوز به دیگران و مسئولیت‌پذیری را در خود تقویت کنیم.

 

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان به حادثه گلزار شهدای کرمان هم اشاره‌ای کرد و افزود: اشتباهاتی رایج ما در حوادث این است که دنبال چگونگی رویداد هستیم به جای آن‌که چرایی آن را جویا شویم، در این حادثه صهیونیست به دنبال آن است که خود را از مخمصه‌ای که در آن گیر افتاده نجات دهد چرا که درحال فروپاشی است، البته برای آنان مهم نیست مردم بی‌گناه شهید شوند.

 

وی با بیان اینکه صهیونیست هدفمند مقابل ایران ایستاده، گفت: اکانت‌های توئیتری رژیم صهیونیستی در روز گذشته برای دست داشتن در حادثه تروریستی کرمان کاملاً مشهود بود و رسانه‌‌ها و افراد معاند هم می‌گفتند کار خودشان است.

 

ربیعی یادآور شد: از ابتدای امسال ۵۰ نفر فرد تروریست توسط  دستگاه‌های اطلاعاتی  دستگیر شدند

 

وی خاطرنشان کرد: دشمن از زائران شهید سلیمانی هم هراس داشتند و تلاش می‌کند که مراسم‌های چهارمین سالگرد او را بر هم بزند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal