آخرین اخبار

26. دى 1402 - 15:03   |   کد مطلب: 47095
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان خبر داد:
194؛ سامانه گویای امداد گاز برای اعلام حوادث احتمالی
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به احتمال تخریب دیوارها و صدمه دیدن علمک گاز در روستاها و بافت‌ قدیم شهری این استان و عدم عملکرد صحیح دودکش‌ها به دلیل وزش شدید باد از مشترکان گاز خواست در صورت بروز هرگونه حوادث در روستاها به گازبان‌ها و در شهرها با شماره ۱۹۴ تماس بگیرند.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان همدان؛ مجید الهیاری با اشاره به هشدارهای اداره کل هواشناسی استان همدان مبنی بر برودت هوای استان و ورود سامانه بارشی و وزش شدید باد، گفت: با این وضعیت هوا احتمال انسداد مسیر دودکش ها و بروز حوادث ناگوار افزایش می‌یابد که در این راستا نیاز است نکات ایمنی در برابر حوادث احتمالی رعایت شود.

وی تأکید کرد: مردم باید علاوه بر رعایت نکات ایمنی، از عملکرد صحیح دودکش سیستم‌های گرمایش گازسوز و خروج گاز مونوکسیدکربن اطمینان حاصل کرده و با بازبینی لوله و اتصالات دودکش دستگاه‌های گازسوز از وقوع هرگونه حادثه جبران‌ناپذیر پیشگیری کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان تصریح کرد: با وزش باد شدید در این ایام احتمال تخریب دیوارها و صدمه دیدن علمک گاز در روستاها و بافت‌های قدیم شهرها به خصوص در همدان بالا می‌رود.

وی از مشترکین گاز خواست در صورت بروز هرگونه حوادث ناشی از گاز طبیعی، در روستاها به گازبان‌ها و در شهرها با امداد و حوادث گاز(۱۹۴) تماس بگیرند تا اقدامات لازم صورت بگیرد.

الهیاری با تأکید بر توجه مشترکین به ضرورت مدیریت مصرف گاز طبیعی در راستای استمرار جریان گاز در فصول سرد سال، اذعان کرد: باید با رعایت اصول ساده صرفه‌جویی و کاهش مصرف گاز، از هدر رفت انرژی جلوگیری کنیم چراکه با این اقدام سهمی مهم در انتقال مستمر گاز طبیعی به اقصی نقاط استان خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal