آخرین اخبار

28. اسفند 1402 - 8:55   |   کد مطلب: 47623
با همکاری بسیج، اجرای طرح پایش صورت گرفت؛
عبور افتخارآمیز از بحران مصرف گاز در استان همدان
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به اجرای طرح پایش مصرف گاز در فصل سرد سال، گفت: با فعالیت 40 اکیپ از نیروهای پا به کار بسیجی و همکاری خوب کارکنان این شرکت موفق به عبور افتخارآمیز از بحران مصرف گاز در این استان شدیم و این خدمت قابل تقدیر است.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، مجید الهیاری با اشاره به دستورالعمل پایش مصرف گاز ادارات، سازمان‌ها، مراکز تجاری، مساجد، حسینیه‌ها و مدارس با هدف حفظ پایداری گاز مشترکان خانگی و جلوگیری از افت فشار گاز در خطوط سراسری و شبکه‌های تغذیه و توزیع، گفت: پایگاه بسیج المهدی(عج) همزمان با آغاز فصل سرد با همکاری حراست و روابط عمومی  همایشی تحت عنوان «مدیریت مصرف انرژی در فصل سرد» با حضور بازرسانی از بسیج شرکت ملی گاز ایران و فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و رؤسای حراست و روابط عمومی در سالن ولی‌عصر(عج) برگزار کرد.

 

 

وی گفت: از اول آذر امسال با فعالیت 40 اکیپ متشکل از نیروهای بسیج، حراست و روابط عمومی  پایش مصرف گاز شروع شد.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان خاطرنشان کرد: راهکارهایی برای بهینه‌سازی و مدیریت مصرف گاز در سازمان‌ها مانند استفاده از وسایل گازسوز استاندارد با برچسب انژی بالا(A.B) و رعایت دمای آسایش در محیط کار 18 الی 21، عایق‌بندی مورتورخانه‌ها و استفاده از پنجره‌های دوجداره به مسئولان سازمان‌ها ارائه شد.

 

 

وی با قدردانی از همکاران سختکوش بسیجی در اجرای این طرح، گفت: اجرای این طرح با همکاری خوب بسیج موجب عبور افتخارآمیز از بحران مصرف گاز و ثبت برگ زرینی دیگر به افتخارات مجموعه شرکت گاز استان در ارائه خدمت به مردم شد.

 

 

الهیاری با اشاره به اینکه در اجرای طرح پایش مصرف گاز 20 هزار و 508 مورد بازدید از ادارات و سازمان‌ها انجام شده، افزود: از این تعداد 828 مورد اخطار، 76 مورد قطع جریان گاز و 98 مورد ممانعت انجام شده است.

انتهای خبر/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal