آخرین اخبار

20. دى 1402 - 13:05   |   کد مطلب: 47061
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به اقدامات واحد بهداشت در بخش معاینات شغلی برای پرسنل گفت: بیش از 80 درصد فرآیند طب صنعتی برای پرسنل رسمی، 100 درصد برای پرسنل قرارداد مستقیم و بیش از90 درصد فرآیند طب کار برای پرسنل شاغل در بخش پروژه‌های پیمانکاری هم حاصل شده است.

مجید الهیاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، با اشاره به عملکرد 9 ماهه نخست سال 1402 امور HSE این شرکت ، گفت: فعالیت‌های امور HSE شرکت گاز یک ابزار مدیریتی برای کنترل و بهبود عملکرد در حوزه‌های بهداشت، ایمنی، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران است که اقداماتی را در این راستا  با ایجاد بستر فرهنگی انجام می دهیم.

 

وی با اشاره به وظایف امور HSE در واحد بهداشت صنعتی، اظهار کرد: در طول این مدت یک هزار و 643 مورد بازدید از محل رستوران ساختمان مرکزی، آبدرخانه‌ها، روند تنظیفات ساختمان های اداری، جعبه‌ کمک‌های اولیه و پروژه‌های تجمیعی صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به پیشرفت واحد بهداشت در بخش معاینات شغلی برای پرسنل اشاره کرد و افزود: بیش از 80 درصد فرآیند طب صنعتی برای پرسنل رسمی، 100 درصد برای پرسنل قرارداد مستقیم و بیش از90 درصد فرآیند طب کار برای  پرسنل شاغل در بخش پروژه‌های پیمانکاری هم انجام شده است.
 

 

الهیاری خاطرنشان کرد: با بهره‌مندی از خدمات هشت نفر نماینده HSE، موضوع جاری سازی الزامات HSE در پروژه‌های سطح استان، تحت پایش و کنترل است.

 

وی با بیان اینکه پروژه‌های تجمیعی و غیرتجمیعی بر چهار محور بهداشت، ایمنی، محیط زیست، پدافندغیرعامل و مدیریت بحران استوار است، افزود: در طی این مدت 301 مرحله بازدید از این پروژه‌ها انجام شده که در تمامی آن‌ها موضوع رعایت الزامات HSE مورد بررسی و کنترل قرار گرفته است.
انتهای پیام/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal