آخرین اخبار

24. فروردين 1403 - 8:05   |   کد مطلب: 47687
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان مسکن را یکی از نیازهای اساسی جامعه و مشکل جدی در استان همدان دانست تاکید کرد: شرکت گاز می‌تواند با ارائه خدمات، مردمی‌سازی مسکن را تسهیل دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در دیدار با مدیرعامل و جمعی از کارکنان شرکت گاز استان همدان با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر انقلاب، گفت: اگر مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف جدی گرفته شود، می‌توان موفق‌تر عمل کرد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه استان همدان در سطح کشور با پوشش ۱۰۰ درصدی گازرسانی شهری به عنوان استان سبز شناخته شده، تصریح کرد: این مهم نشان از تلاش مدیران و کارکنان شرکت گاز این استان دارد که قابل قدردانی است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته مشکل خاصی در حوزه گاز نداشتیم و شاهد مدیریت خوب دوستان در عرصه تأمین انرژی در استان بودیم که این نشانه تلاش بی‌وقفه مسئولان این حوزه است.

آیت‌الله شعبانی‌موثقی مسکن را یکی از نیازهای اساسی جامعه و مشکل جدی در استان همدان دانست و افزود: تنها راه حل مشکل مسکن کمک از خود مردم و عمل به شعار سال در مردمی‌سازی ساخت مسکن است.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های کارکنان شرکت گاز استان همدان در ارائه خدمات مناسب و به موقع، تاکید کرد: این شرکت می‌تواند با ارائه خدمات، مردمی‌سازی مسکن را تسهیل دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان، تصریح کرد: دولت برای تحقق وعده‌های خود در حل مشکل مسکن نیاز به مشارکت مردمی دارد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal