آخرین اخبار

11. بهمن 1402 - 7:45   |   کد مطلب: 47196
فرمانده انتظامی اسدآباد گفت: تعداد ۴ نفر از سارقان و مالخران این سرقت منزل شناسایی و در عملیات‌های غافلگیرانه دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، مصیب شاهملکی اظهار کرد: دو ماه پیش در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در سطح شهر اسدآباد، مرتب شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران پلیس آگاهی شهرستان در محل و جمع آوری شواهد موجود در صحنه، تلاش گسترده‌ای برای رمز گشایی سرقت منزل آغاز شد.

شاهملکی ادامه داد: سرانجام تلاش مأموران پلیس آگاهی شهرستان به ثمر نشست و با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، تعداد ۴ نفر از سارقان و مالخران این سرقت منزل شناسایی و در عملیات‌های غافلگیرانه دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به انجام بازجویی فنی و تخصصی از نامبردگان، خاطر نشان شد: سارقان در بازجویی‌ها به سرقت ۸ تخته فرش دستباف، لباسشویی، جاروبرقی، تلویزیون ال سی دی، بخارشو، آبمیوه گیری، چرخ گوشت و مقداری وسایل دیگر به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در پایان با اشاره به استرداد اموال فوق به مالباخته و معرفی سارقان به مرجع قضائی و روانه شدن نامبردگان با قرار بازداشت موقت به زندان مرکزی همدان، از شهروندان خواست: توصیه‌های پلیسی پیشگیری از سرقت منزل را جدی گرفته و از اموال خود بیشتر مراقبت کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal