آخرین اخبار

18. مهر 1399 - 17:53   |   کد مطلب: 37065
فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری دو سارق مغازه و کشف ۱۳۵ عدد گوشی تلفن همراه مسروقه به ارزش دو میلیارد ریال در شهرستان اسدآباد خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: هفته گذشته در پی وقوع سرقت شبانه از یک مغازه فروش تلفن همراه در شهرستان اسدآباد و سرقت ۱۳۵ عدد انواع تلفن همراه، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با حضور در محل، به جمع آوری شواهد، قرائن و مستندات پرداختند و با توجه به تخریب دوربین مدار بسته این مغازه، با اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای پلیسی، دو متهم در این خصوص شناسایی و با اخذ مجوز قضائی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

 

سردار کامرانی صالح بیان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان در بازجویی‌های فنی و مواجهه با مستندات موجود، به سرقت ۱۳۵ عدد انواع تلفن همراه که ارزش آنها توسط کارشناسان دو میلیارد ریال برآورد شده، اعتراف کردند.

 

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی و انتقال آنان به زندان مرکزی همدان از شهروندان خواست موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal