آخرین اخبار

15. بهمن 1402 - 15:22   |   کد مطلب: 47239
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه زمینه‌ساز تقویت شور انتخاباتی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،مسعود ویژه ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره شعر طنز استان با حضور جمعی از شاعران طنزپرداز در تالار اندیشه اداره ارشاد اسلامی نهاوند اظهار کرد: با توجه به ظرفیت استان همدان در ادبیات و شعر طنز این جشنواره نیز در ایام‌الله دهه فجر به منظور ایجاد نشاط اجتماعی برگزار شده است. 

وی افزود: برگزاری جشنواره‌های این چنینی می‌تواند باعث پیشرفت بیشتر شعر طنز و معرفی شاعران مستعد در این زمینه شود. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در این جشنواره یکصد اثر شعر طنز از سراسر استان در موضوع فرزندآوری، عفاف و حجاب و بخش آزاد دریافت شد.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های دهه فجر پرداخت و گفت: استفاده از ظرفیت شاعران و نویسندگان انجمن‌های ادبی، توجه ویژه به مضامین انقلاب اسلامی، تجلیل از نویسندگان صاحب اثر، رونمایی از چند کتاب و برنامه نقد کتاب از برنامه‌های ادبی اداره ارشاد در ایام دهه فجر است.

ویژه افزود: برنامه‌های با ماهیت تحقق شعار عدالت فرهنگی که از شعارهای دولت مردمی است تعریف شده که در قالب جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی و هنری رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه ایجاد نشاط اجتماعی در برنامه‌های دهه فجر می‌تواند زمینه ایجاد شور انتخاباتی در یازدهم اسفندماه باشد به ضرورت مشارکت حداکثری در این رویداد اشاره کرد و افزود: شرایط انتخابات امسال در مقایسه با دوران گذشته متفاوت است زیرا در منطقه اتفاقاتی در حال وقوع است که حضور پرشور، محاسبات سیاسی دشمن را نقش بر آب خواهد کرد. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: دشمن از نظام اسلامی زخم‌های جبران‌ناپذیری خورده بنابراین قصد دارد از هر ابزاری برای ضربه به کشور بهره ببرد بنابراین مردم را به عدم حضور در انتخابات تشویق می‌کند‌.

وی افزود: البته مردم این بار نیز همانند گذشته با حضور در پای صندوق‌های رای آمال و آرزوهای دشمن را نقش بر آب کرده و بار دیگر حضور خود را در صحنه به نمایش می‌گذارند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal