آخرین اخبار

19. بهمن 1402 - 22:45   |   کد مطلب: 47273
مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان:
مسیر تغییر وضع موجود، انتخابات است
مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه مردم مشکلات معیشتی هم کم ندارند و گلایه‌هایشان هم به حق است، اما مسیر تغییر این وضع موجود از یک راه می‌گذرد و آن هم انتخابات است که باید در آن شرکت و درست انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حسین ربیعی امشب در یادواره شهدای روستای قاسم‌آباد لک‌لک از توابع بخش مرکزی شهرستان اسدآباد با اشاره به دوره رژیم سلطنتی و پهلوی، گفت: در دوران پیش از انقلاب 50 هزار مستشار آمریکایی در ایران زندگی می‌کردند که در فیش حقوق آنان آیتمی با عنوان حق توحش بود، یعنی آن مستشار آمریکایی که در ایران زندگی می‌کند، دور از جان تک تک مردم ایران، با یک مشت وحشی سروکار دارد و باید حق بالاتر دریافت می‌کرد، و این حقوق باید از حیب من و شمای ایرانی پرداخت می‌شد.

 

*پیشرفت ایران در عرصه لیزر، هوافضا، شبیه‌سازی و فناوری هسته‌ای
وی با اشاره به پیشرفت‌های تکنولوژی اخیر در کشور، گفت: ما در سلول‌های بنیادین یا شبیه‌سازی رتبه دو، در لیزر رتبه سوم، در هوافضا رتبه 9 و در فناوری هسته‌ای رتبه هفتم برتر دنیا را داریم و این‌ها افتخار بزرگی است.

 

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به اعدام ۴ نفر از افراد کومله‌ در یک گروه تروریستی، گفت: در دنیا دو کارخانه مهم یکی در ایالت‌های متحده آمریکا و دیگری در اصفهان ایران وجود دارد که می‌تواند آلیاژهای خاص تولید کند، یک سرویس جاسوسی رژیم جعلی و حرام‌زاده صهیونیستی یک سال کار اطلاعاتی کرد تا این کارخانه را در اصفهان نابود کند، چهار نفر از کومله‌ای‌ها را آموزش دادند در اصفهان عملیات تروریستی انجام دهند که سربازان گمنام در وزارت اطلاعاتی به محض ورود دو نفر از آنان در همدان و دو نفر هم در اصفهان دستگیرشان کردند.

 

*دشمنان  مظهر تعالی و پیشرفت ما را نمی‌خواهد
وی به شهادت شهید فخری‌زاده اشاره کرد و گفت: او را به خاطر این به شهادت رساندن که در اوج کرونا، هم کرونا تشخیص را داد، هم واکسن کرونا را ساخت و هم اقدام به درمان این بیماری داشت، این دشمنان نمی‌خواهند مظهر تعالی و پیشرفت ما را ببینند.

 

ربیعی اذعان کرد: این یک غلط و اشتباه بزرگ است که تصور کنیم با وجود پهلوی دوم پیشرفت می‌کردیم، چراکه پیشرفت بر مبنای استقلال رقم می‌خورد و با وجود پهلوی دیگری در هیچ عرصه‌ای پیشرفت نداشتیم، مجبور و محکوم بودیم که ساخته‌های دست کشورهای دیگر را بخریم.

 

*استقلال یعنی خود بسازی و توسعه بدهی
وی تأکید کرد: اگر توانستیم تعمیر کنیم، بسازیم و توسعه بدهیم، استقلال داریم، کمااینکه امروز در بسیاری از عرصه‌ها می‌سازیم و توسعه داده‌ایم.

 

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در خصوص داشتن مقوله آزادی، با توصیه به بازدید از موزه عبرت در تهران، گفت: کمیته مشترک ضدخرابکاری و شهربانی که امروز با عنوان موزه عبرت است، در زمان تأسیس تا پیش از پیروزی انقلاب بیش از 40 هزار مبارز انقلابی در این کمیته شکنجه شده‌اند.

 

وی تصریح کرد: امروز برخی یک پیج اینستاگرامی دارند و از شخص اول تا آخر مملکت را اراجیف می‌گویند و دست آخر هم می‌گویند آزادی بیان نداریم، این درحالی است که وقتی عکس شهید سلیمانی را در اینستاگرام به عنوان قهرمان منتشر شود، بلافاصله حذف می‌شود و اخطار می‌دهد.

 

* شکنجه 40 هزار مبارز انقلابی در موزه عبرت تهران
ربیعی با بیان اینکه در دوران انقلاب اسلامی 300 هزار شهید تقدیم انقلاب شده، افزود: مردم به اندازه هر پست مدیریتی در کشور جمهوری اسلامی ایران 74 شهید خون داده‌اند که این انقلاب بماند.

 

وی با بیان اینکه انقلاب از آن مردم است و از انقلاب‌شان کوتاه نخواهند آمد، افزود: 11 اسفند امسال انتخابات در پیش است و این انتخابات هم حق مردم است و از این حق هم کوتاه نخواهند آمد، البته مشکلات معیشتی هم کم ندارند و گلایه‌هایشان هم به حق است اما مسیر تغییر این وضع موجود از یک راه می‌گذرد و آن هم انتخابات است که باید در آن شرکت و درست انتخاب کنند.

 

*حضور مؤثر در انتخابات با انتخاب درست
مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان مسیر جایگزین انتخابات را براندازی خواند و افزود: پارسال مردم را تشویق می‌کردند که به کف خیابان بیایند و مدل انقلاب 57 ما را شبیه‌سازی کردند این درحالی است که یک راه برای حل مشکلات اقتصادی نداشتند و ندارند، و ما هم اگر بخواهیم تغییری در حل مشکلات ایجاد کنیم، حضور مؤثر در انتخابات و انتخاب درست است.

 

وی با اشاره به شعار «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد»، خاطرنشان کرد: امروز حکم جهاد حضرت آقا جهاد تبیین است و تبیین مسئله انتخابات مشارکت حداکثری و انتخاب درست برای یک مجلس قوی است که مطالبات مردم را بررسی و حل کند.

 

*با رأی ندادن، حق خودت را سلب می‌شود
ربیعی گفت: برخی می‌گویند در انتخابات رأی نمی‌دهم، بله این حق شماست که رأی بدهید یا رأی ندهید، اما اگر رأی ندادید باید احترام بگذاری به انتخاب دیگران برای خودت و حق خودت را سلب کرده‌ای.

 

*داشتن برنامه و تجربه، مبنای انتخاب نامزد انتخاباتی باشد
وی با پاسخ به این سؤال که در انتخابات به چه کسی رأی بدهیم، گفت: بررسی کنید کسی که مشکلات مردم و منطقه را می‌شناسد و تجربه دارد و اقدام می‌کند، رأی دهید، برنامه و روزمه آنان را بررسی کنید.

 

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اهمیت انتخاب نماینده مجلس را بین نامزدهای انتخاباتی مهم خواند و افزود: آینده من و شما در دست نمایندگان مجلس است که باید درست انتخاب کنیم.

*به نامزدی که برای اشتغال، مسکن و نشاط اجتماعی برنامه دارد، رأی دهید
وی وظیفه نماینده مجلس را قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون خواند و افزود: باید از نماینده‌ای که انتخاب می‌کنیم، مشکلات را مطالبه‌گری کنیم و یک سؤال مطرح است که در طول این سه سال چقدر مطالبه‌گری از او داشته‌ایم.

 

ربیعی نشاط اجتماعی، وضعیت مسکن، اشتغال جوانان را مهم و مورد مطالبه مردم از نماینده مجلس خواند و گفت: مبنای انتخاب نماینده  خود داشتن برنامه او در این زمینه باشد.

 

*11 اسفند انگشت جوهری شده خودتان را در فضای مجازی منتشر کنید
وی با اشاره به اهمیت و وظایف مجلس خبرگان رهبری، گفت: این مجلس مهم‌ترین مجلسی که با رأی مستقیم مردم شکل می‌گیرد که وظیفه نظارت بر رهبر را برعهده دارد، 88 نماینده دارد که دو نماینده از استان انتخاب می‌شود.

 

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه قطعاً مردم در انتخابات مشارکت خواهند کرد، افزود: با انگشت جوهری که رأی دادید، آن را در فضای مجازی منتشر و پاسخی دشمن‌شکن به دشمنان بدهید و با این اقدام این پیام را به دشمن داده می‌شود که هر کسی به کشور عزیز ما دست درازی کند، دستش را قطع و هر کسی که چشم بد به این کشور داشته باشد را بدون تردید از کاسه در خواهیم آورد، شهدای ما دیروز خون دادند و امروز رسالت من و شما یک رأی است که باید آن رأی را درست بدهیم که مدیون خون شهدایم.

 

*خون شهدا حجت بر ملت است
وی خطاب به نامزدهای انتخاباتی که در آینده به عنوان نماینده مجلس انتخاب می‌شود، هم گفت: هر کسی از نامزدها انتخاب شد، کرسی مدیریتی‌اش را مدیون این شهداست، عکس شهدا را مقابل خود قرار دهند که عکس شهدا عمل نکنند.

 

ربیعی با بیان اینکه خون شهدا برای همه ملت یک حجت است، افزود: این حجت بر ما تمام است که در انتخابات مشارکت کنیم و یک انتخاب درست داشته باشیم.
انتهای پیام/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal