آخرین اخبار

1. اسفند 1402 - 21:27   |   کد مطلب: 47381
استاندار همدان گفت: جابه جایی نخبگان در کنار استمرار تمامیت ارضی و استقلال کشور از محاسن انتخابات است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،

به نقل از ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد شامگاه سه شنبه در نشست صمیمی با اصحاب فرهنگ و هنر همدان افزود: اگر شاهد شکل گیری یک مجلس قوی در پی مشارکت بالا باشیم بدون شک دشمن از مواضع خود عقب نشینی می کند همچنان که این موضوع را در ۲۲ بهمن امسال شاهد این امر بودیم.

وی خاطرنشان کرد: مجلسی کارآمد است که مسیر تولید، اشتغال و سرمایه گذاری را برای کشور و مردم هموار و قوانین ناسخ و منسوخ را ساماندهی کند، اگر این کار شکل گیرد بزرگترین خدمت انجام شده است.

استاندار همدان با تاکید بر شناخت دقیق از نامزدهای اصلح و شایسته،گفت: باید به افرادی رای دهیم که مسیر خدمت رسانی را هموار کنند، باید در این حوزه نگاه عمیق داشته باشیم، صرف نگاه و توجه به شعارها چاره ساز نیست.

وی افزود: بسیاری از مشکلات موجود در کشور بدلیل انباشته شدن قوانین روی یکدیگر است که نیازمند یک پالایش است.

استاندار همدان با اشاره به تلاش های دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات،گفت: دشمن تلاش می کند تا با فعالیت های خود از جمله ایجاد تفرقه و خدشه در فرهنگ غنی و ریشه دار ما، تمامیت سرزمینی ما را دچار مشکل کند، آنها دنبال مایوس کردن مردم، عقب ماندگی و واپس گرایی ما هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان پس از به نتیجه نرسیدن اهداف خود در حوزه های مختلف از جمله جنگ نظامی تلاش دارند تا به فرهنگ ما نفوذ کنند، گفت: باید مراقبت فرزندان خود در مکان هایی چون فضای مجازی باشیم تا به دام دشمن نیفتند،ما خون های زیادی را برای حفظ این سرزمین و حفظ استقلال آن داده ایم و باید این سرزمین و اقتدار آنرا حفظ کرد.

سلبریتی های واقعی ما شهدا هستند

استاندار همدان در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه دشمن سال گذشته در جریان اغتشاشات تلاش زیادی برای برهم زدن نظم و امنیت کشور کرد و افرادی نیز تحت عنوان سلبریتی تحت تاثیر حرکات آنان قرار گرفتند گفت: البته بیشتر هنرمندان ما انسان های فکور و معتقد به مبانی دینی و اخلاقی هستند.

قاسمی فرزاد به تلاش همیشگی مستکبران برای استحاله فرهنگی سرزمین مان ایران اشاره کرد و افزود: باید تفاوت نسل ها را پذیرفت اما آنچه به عنوان یک اصل ثابت باقی مانده است باورهای اعتقادی جامعه و نسل های مختلف ماست که به ما برای حرکت رو به جلو هویت و جهت می بخشد.

استاندار همدان، پیشینه فرهنگی ایران اسلامی را غنی و مملو از استوانه های بی بدیل دانست و گفت: باید ببینیم کدام ملت از حیث معنوی پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار(ع) و از بعد فرهنگی و ادبی و علمی افرادی مانند حافظ و مولانا و سعدی و فردوسی، ابن سینا و رازی را داشته است؟، این ها ستون های استواری بوده که توانسته اند برای فرهنگ ما ثبات ایجاد کنند، در سایه این فرهنگ بوده که در طول قرون متمادی انسان های بزرگی از این سرزمین به دنیا معرفی شده اند که باید این موقعیت و پیشینه را قدر بدانیم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal