آخرین اخبار

12. اسفند 1402 - 15:49   |   کد مطلب: 47469
رئیس ستاد انتخابات در اسدآباد خبر داد:
اعلام نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در اسدآباد
رئیس ستاد انتخابات در شهرستان اسدآباد با اشاره به جمع‌آوری آراء مأخوذه صحیح در حوزه انتخابیه این شهرستان، گفت: از ۳۹ هزار و ۸۵۲ رأی در سطح شهرستان، مردم ۱۶ هزار و ۷۹ رأی را به اکبر زنجبرزاده دادند و به عنوان منتخب آنان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حسین‌علی شرکائی در خصوص انتخابات شهرستان اسدآباد گفت: در این حوزه انتخابیه ۳۹ هزار و ۸۵۲ آرای صحیح اخذ شد که از بین نامزدهای این دوره اکبر رنجبرزاده با ۱۶ هزار و ۷۹ رأی به عنوان منتخب مردم اسدآباد به مجلس راه یافت.

وی افزود: کیومرث سرمدی‌واله با هزار و 550 رأی، محمدجعفر چراغی با سه هزار و ۷۶۱ رأی، بهرام عین‌اللهی با هزار و ۹۷۱ رأی، رامتین طهوری‌همراه با هزار و 260  رأی، رضوان محمودیه با هزار و 34  رأی، محمد خادم‌مهوار با ۸۸۶ رأی، سجاد فلاح با ۸۶۹ رأی، علیرضا فعله‌گری با ۸۵۰ رأی و محمد عسگری با ۷۱۴ رأی در جایگاه دوم تا دهم قرار دارند.

شرکائی ادامه داد: علی شفیعی با ۴۶۴ رأی، سعدالله سرخوش با ۳۳۸ رأی، رسول رشیدی با ۲۴۹ رأی، سیدمهدی باقری با ۱۴۶ رأی، احمدعلی صفری با ۱۱۸ رأی، احمدعلی رمضانی با ۹۷ رأی، حمزه خانجانی‌افشار با ۷۰ رأی، فاطمه حیدری‌مهرگر با ۷۰ رأی، محمدرضا مدینی با ۵۸ رأی، مصطفی وفائی با ۴۲ رأی، مسلم ایرانپور با ۲۷ رأی و رضا کلوندی با ۲۵ رأی جایگاه‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.

رئیس حوزه انتخابیه اسدآباد تصریح کرد: در اجرای ماده ۸۶ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ انتشار این آگهی به مدت دو روز هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه در محل فرمانداری شهرستان اسدآباد برای قبول شکایات آماده است.

وی خاطرنشان کرد: در ضمن به استناد تبصره‌های ۱، ۲ و ۳ ماده مذکور کسانی‌ که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند، می‌توانند ظرف هفت روز از تاریخ اخذرأی شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان نیز تـسلیم دارند و شکایـاتی قابل رسیدگی خواهند بود که مشـخصات شاکـی یا شاکـیان شـامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، شغل، نشانی کامل، شماره تلفن (در صورت داشتن تلفن) و اصل امضای شاکی را داشته باشد. همچنین در صورتی که شاکی بدون دلیل و مدرک کسی را متهم کند و عمل شاکی عنوان افترا داشته باشد قابل تعقیب و پیگیری است.

انتهای خبر/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal