آخرین اخبار

13. اسفند 1402 - 9:30   |   کد مطلب: 47484
رئیس دانشگاه سید جمال‌ عنوان کرد:
دشمن ناامید از انتخابات
رئیس دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی در پیامی با قدرشناسی از حضور مردم، گفت: این حضور حماسی بر مدار تعمیق بنیان‌های مردم‌سالاری دینی، بددلان و دشمنان کوردل مردم ایران عزیز را بیش از پیش ناامید و مأیوس ساخت.

صادق خزل‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی  «آوای سیدجمال»، حضور مردم در انتخابات امسال را حضور حماسی بر مدار تعمیق بنیان‌های مردم‌سالاری دینی خواند و گفت: این حضور حماسی که بر مدار تعمیق بنیان‌های مردم‌سالاری دینی بود، بددلان و دشمنان کوردل مردم ایران عزیز را بیش از پیش ناامید و مأیوس ساخت.  

 

وی با بیان اینکه یازدهم اسفند ماه 1402، آن صحنه باشکوه شکل گرفت، تصریح کرد: عزت، مجد و رفعت مردمان دیار آدراپانا به بهترین شکل ممکن جلوه پیدا کرد.

 

رئیس دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی اذعان کرد: و مردم فهیم، ولایت‌دوست و درست کردار سامان اسدآباد، حضوری حماسی و مشارکتی بی‌نظیر ثبت کرده و انتخاباتی در تراز شاخص‌های موردنظر رهبری مبنی بر مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت واقعی و امنیت عالی، را تحقق بخشیدند.

 

وی گفت: این حضور به یادماندنی، افق‌های امیدآفرینی، اقتدارآفرینی و امنیت آفرینی روزافزونی را فراروی ایران بزرگ خواهد گشود، البته به بهترین شکل ممکن به دشمنان ایران عزیز فهماندند که هیچگاه رهبر و پیشوای حکیم و بزرگ خود را تنها نخواهند گذاشت و راهبردها و اندیشه‌های رفیع ایشان را تضمین بخش سعادت و سرافرازی خود می‌دانند.

 

خزل‌پور با بیان اینکه جامعه دانشگاهی نیز بخش مهمی از داستان حضور حماسی را نقش داشت، افزود: آنان عزتمندانه و در پرتوی عقلانیت و عملگرایی به عشق ایران جان آمدند و اهمیت انتخابات را به عنوان تنها مرجع تحول در حکمرانی و گردش نخبگان سیاسی را به همگان یادآور شدند.

 

وی با قدردانی از جامعه دانشگاهی سید جمال‌الدین اسدآبادی و مردم اسدآباد که دل در گروی پیشرفت این مرز و بوم به دست توانای ایرانیان غیرتمند، خردورز، روادار و نیک‌سرشت دارند، خاطرنشان کرد: خدا را شکر می‌کنیم این حضور حماسی بر مدار تعمیق بنیان‌های مردم‌سالاری دینی، بددلان و دشمنان کوردل مردم ایران عزیز را بیش از پیش ناامید و مأیوس ساخت.

انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal