آخرین اخبار

16. فروردين 1403 - 9:37   |   کد مطلب: 47667
فرماندار اسدآبادگفت: سال گذشته ۲۳۵۰ پرونده به مبلغ ۳۲۴ میلیارد و ۵۱۷ میلیون تومان مجموع وام‌های اشتغال ، فرزندآوری و ازدواج ، این شهرستان بوده که به متقاصیان پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، شرکایی در جلسه شورای اشتغال اسداباد با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۳۵۰ پرونده به مبلغ ۳۲۴ میلیارد و ۵۱۷ میلیون تومان مجموع وام‌های اشتغال ، فرزندآوری و ازدواج ، شهرستان بوده که به متقاصیان پرداخت شده گفت: تعاون کار و رفاه اجتماعی به عنوان نهاد متولی و ناظر و دبیر کارگروه بایستی نگاه ویژه‌ای در امر نظارت و تقویت اقدامات دبیرخانه این کمیته داشته باشد.

او افزود: اسدآباد از جمله شهرستان‌هایی است که نیازمند توجه و کمک بیشتری است بنابراین  تا جایی که امکان دارد باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود اشتغال ایجاد کرد.

فرماندار اسدآباد افزود: سهم اعتبارات بنیاد برکت برای طرح‌های کارفرمایی با اولویت شناسایی طرح‌ها با هماهنگی دبیرخانه کارگروه اشتغال شهرستان و تعیین ساز و کار معرفی طرح‌های کارفرمایان واقعی به بانک‌های عامل به شکل جدی مورد توجه قرار گیرد.

شرکایی با قدردانی از ادارات شهرستان در راستای انجام تعهدات اشتغال گفت: از بانک‌هایی که در ارائه تسهیلات با ادارات و مردم همراهی لازم را داشته‌اند قدردانی  می‌کنیم و تاکید می‌کنیم بانک‌های عامل در پرداخت به موقع تسهیلات اشتغال زایی بر تسهیل در گرفتن تضامین و نهایت همکاری را با مردم داشته باشند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal