آخرین اخبار

25. دى 1402 - 14:37   |   کد مطلب: 47090
فرماندار اسدآباد گفت: تعهد ایجاد اشتغال شهرستان در سال جاری هزار و ۵۲۶ نفر بود که تاکنون زمینه اشتغال هزار و ۵۸۸ نفر فراهم شده است که نسبت به تعهد ۱۰۵ درصد رشد دارد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از ایرنا حسین علی شرکائی درباره تسهیلات اشتغالزایی این شهرستان افزود: طی ۹ ماهه امسال ۷۳۰ پرونده از سوی متقاضیان برای اشتغال تشکیل شده است و تاکنون ۷۳۷ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.

وی ارائه تسهیلات مشاغل خانگی را برای ایجاد اشتغال های خرد و کوچک مطلوب دانست و ادامه داد: در این زمینه تعداد ۱۱۱ نفر متقاضی تسهیلات مشاغل خانگی از سوی ادارات میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان معرفی شده اند.

شرکائی خاطرنشان کرد: برای ایجاد مشاغل خانگی نیز ۶۸ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

فرماندار اسدآباد اجرای طرح نهضت ملی مسکن را از اقدامات مهم دولت سیزدهم برای خانه دار شدن مردم عنوان کرد و گفت: ۹ هزار و ۷۲۷ نفر در شهرستان ثبت نام اولیه نهضت ملی مسکن را انجام دادند.

[فرماندار: هزار و ۵۸۸ شغل در اسدآباد ایجاد شد]

وی اظهار کرد: از این تعداد درخواست چهار هزار و ۵۹۰ نفر به تایید نهایی رسیده است و در شهر آجین به ۱۲ متقاضی ۱۲ قطعه زمین و در شهر پالیز هم به ۱۵ نفر زمین تحویل داده شده است.

شرکائی افزود: توافق با مالکان اراضی خارج محدوده و مجاور بیمارستان قائم (عج) به مساحت ۱۴ و نیم هکتار برای الحاق به محدوده شهر انجام شده است که به زودی برای هزار متقاضی پیامک واریز وجه ارسال خواهد شد.

فرماندار اسدآباد ادامه داد: الحاق ۱۴ هکتار زمین با کاربری مسکونی در بالا دست شهرک سید احمد خمینی برای ۶۵۰ عضو از اعضای تعاونی فرهنگیان اسدآباد نیز انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: کسری زمین مورد نیاز برای احداث واحدهای مسکونی در شهرستان اسدآباد به میزان ۷۰ هکتار در حال انجام مراحل اداری و اجرا شدن است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal